צורה לו...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צורה לו...
    אילונה
    16/07/2009

    רופאת הילדים אמרה שצורת הפין של בני בן השנה לא טובה ויש להפריד כל ערב את החלק העליון של הפין מהתחתון ולמרוח במשחת "קורטיזון 0,5%" (הצורה הלא טובה- הכוונה שהחלק העליון עולה על התחתון ומכסה אותו עד הקצה, ואין ביניהם את העור דמוי ה "טבעת").
    מזה שבועיים אני עושה לו את הטיפול ויש כמה בעיות:
    1. האזור אדום ומגורה
    2. באמבטיה פושרת הוא לא יכול לשהות יותר מכמה דקות- נוגע במקום ומתבכיין

    הלב שלי נקרע לראות אותו ככה. השאלות שלי הן:
    1. האם זו תגובה טבעית ונורמלית לטיפול מן הסוג הזה?
    2. אם לא נעצב את הצורה עכשיו, האם יצטרך ניתוח? אם כן- מתי?
    3. האם זה נורמלי לטפל ככה במשך שנה ולמרוח במשך שנה את המשחה? (זה מה שאמרה הד"ר)
    אציין שהילד בריא בד"כ ואנחנו גרים בחו"ל.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צורה לו...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא תקין לחלוטין

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    17/07/2009

    אילנה שלום

    סטרואידים =קורטיזון זו תרופה אנטי דלקתית !!!!!!! מדוע לתקופה כ"כ ארוכה??????
    ברור שהילד יגיב בצורה כזו הדבר גורם גירוי חזק לאזור.

    קשה לי לייעץ מבלי לראות את הילד לצערי
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו