התלבטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות
    ט. ראיין
    14/10/2009

    שלום רב,

    עליתי לפני מספר שנים מבריטניה לישראל. אני יהודי. כנראה מהחברה הסובבת של הוריי, הם החליטו שלא לעשות לי ברית מילה. עם הגעתי לישראל הבנתי כמה הנושא חשוב לאוכלוסיה הישראלית, ואני מרגיש צורך לעבור ברית מילה- הן מבחינה מסורתית והן מבחינה חברתית.
    אפשר להגיד שכרגע אני מאד מרוצה מאיבר המין שלי, ואני חושש שבעקבות הניתוח האיבר מין שלי יפגע מבחינה אסתטית. החשש נובע מתוך תחקיר שערכתי באינטרנט, וראיתי איברי מין נימולים שחלקם נראו מאד יפים מבחינה אסתטית וחלקם זוועתיים.
    כמו כן, אני פוחד שבעקבות הניתוח אפגע מבחינת התפקוד המיני- למשל, הזיקפה תהיה חלשה.


    שאלותיי, הן:

    1. האם ניתן לעשות מילה אסתטית? או שכל תוצאה של ניתוח הינה מקרית?
    אם לא מקרית ותלויה באופן ביצוע הניתוח- האם ניתן להביא למנתח/מוהל תמונה של התוצאה הרצויה? (כמו בניתוחים פלסטיים, למשל.)

    2. האם תיתכן פגיעה בתפקוד המיני בעקבות הניתוח?



    בברכה,
    ובתודה מראש,
    ט. ראיין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע טוב

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    17/10/2009

    ראיין שלום

    חשוב לפנות למומחה בביצוע ברית מילה למבוגרים על מנת שיחווה את דעתו.

    אין סיבה לכל פגיעה בתפקוד המיני כאשר ההליך מתבצע בצורה נכונה.

    קיימת אי נוחות עד כ -שבועיים מתום ההליך ואז חזרה לתפקוד רגיל.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו