האם ניתן לתבוע את ד"ר גונן על נזק?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם ניתן לתבוע את ד"ר גונן על נזק?
    דביר הופמן
    25/01/2011

    לאחרונה ביצענו ברית אצל ד"ר גונן כפי שהומלץ לנו, והתוצאות היו מחרידות. התינוק לא הפסיק לצרוח לילות שלמים, היינו צריכים לרוץ לאורולוג והוא אמר שאין מה לעשות. במהלך הטיפול של גונן התינוק הכחיל וכמעט איבד נשימה. הוא לקח אותו לחדר צדדי ואמר לנו שאסור להיכנס. מה עלינו לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדביר

    ד"ר גונן פנחס
    01/02/2011

    לצערי אינני מצליח לאתר את שמך כמי שבנו עבר ברית במרפאתי בשנתיים האחרונות. מוקדם יותר לא חיפשתי.
    צר לי שלא פנית אלי כשהיית המצוקה והתינוק בכה בלילות. אני עומד לרשות מטופלי יום ולילה ללא כל הגבלה.
    עיניינית: בכי של תינוק עקב הברית לא נמשך יותר ממספר שעות. מעבר לכך יש לחפש סיבות נוספות לבכי. מבלי לפנות אלי,פנית לאורולוג. בבדיקת אורולוג שפנית אליו הסתבר שאין כל בעיה הדורשת התייחסות.
    לגבי הסיפור של טיפול בתינוק ללא נוכחות הורים, לא היה .אין ולא יהיה כדבר הזה במרפאתי, אני מחייב את ההורים או נציגם להיות נוכחים כל הזמן עם הילד.
    אשמח לשמוע ממך ישירות, ולפחות להשתכנע שבכללעשיתם ברית לבנכם במרפאתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיה עם גונן

    הורה
    04/02/2011

    גם אנחנו מלנו אצל גונן כמו הרבה חילונים שהוטעו. הבעיה עם גונן היא שהוא עושה מילה מאד רדיקלית. הוא פשוט מוריד, לא רק את העורלה אלה את כל העור של הפין עד הבסיס, ולכן הכאב של התינוקות הוא כה עצום. לצערינו הבנו את זה רק בדיעבד ורק אחרי שחזינו באותן תוצאות מזעזעות גם אצל שניים מחברינו. הסיבה לכך כנראה נעוצה בזה שהוא חושש מתביעות בגין השארת עודף של ערלה. הפגיעה כמובן היא בלתי הפיכה שכן נוצר חוסר בעור המגן על הפין לאורכו והאבר נשאר הרבה יותר רגיש וחסר הגנה, העור דק ובהמשך במהלך קיום יחסי מין עלול להשתפשף בקלות, לדמם ועוד אי אלו בעיות...

    בנוגע לתביעה, עליך לברר היכן ממוקמת הצלקת. על המוהל לדאוג שהיא לא תעבור את השליש העליון של הפין, אם היא למטה מזה, יתכן ויש מקום להתלונן. אם תרצה, נוכל ליצור איתך קשר.

    ליבי איתכם. על הסבל המיותר. ו....כן, הגיע הזמן לפוצץ את הבועה. מישהו צריך כבר לומר את האמת על המוהל עם המרצדס.


    הורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה סותר תשובות אחרות של דר גקסון

    רונן
    21/09/2011

    דר גקסון ציין שהצלקת לרוב בבסיס הפין, זה לא מסתדר עם הטענה נגד גונן שהוא חותך בבסיס הפין.
    דוקטור, האם אכן יש אמת בטענה:
    "הפגיעה כמובן היא בלתי הפיכה שכן נוצר חוסר בעור המגן על הפין לאורכו והאבר נשאר הרבה יותר רגיש וחסר הגנה, העור דק ובהמשך במהלך קיום יחסי מין עלול להשתפשף בקלות, לדמם ועוד אי אלו בעיות"

    או שאין מה לדאוג כאשר החיתוך הוא בבסיס הפין?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברית אצל ד"ר גונן

    אברי
    29/09/2011

    אני מתכוון למול את בני (בעוד כשבועיים הלידה) אצל גונן.
    עד כה, שמעתי רק ביקורות טובות, כולל מקרובי משפחה.
    אבקש תגובה ממי שגונן מל את בנם בעבר, האם מה שנכתב כאן למעלה נכון?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עניין של השקפה.

    צביה
    11/10/2011

    אחרי שהמוהל מפריד את העורלה מהעטרה ע"י דחיפת מקל בינהן, הוא מושך את העורלה אל מעבר לעטרה וחותך. המתח הנוצר תלוי במוהל, תלוי בתינוק ופער הבשר החשוף מעור תלוי בהרבה דברםי נוספים כמו התכווצות הריקמה הפצועה (תגובת הגוף לחתיכים, פציעות ועוד).

    לחיתוך יתר* וחיתוך חסר יש יתרונות וחסרונות לכל אחד. בחיתוך חסר יכול להווצר מראה של תינוק שלם ולא כרות עורלה. יש סיכויים גדולים יותר להדבקויות של שולי הפצע לעטרה (שהיא פצועה בעצמה, ראו חיפוש גוגל על skin adhesion,circumcision). בחיתול יתר יש פער חשוף מעור גדול יותר, יש סיכוי בהמשך לפין שעיר וזיקפה מכאיבה בגלל עליית עור משק האשכים כפיצוי לעור החסר לתמוך באורך הפין בעת זיקפה ועוד.

    (* בעיני כל חיתוך בגוף של תינוק בריא הוא חיתוך יתר אבל נניח לזה).

    כל מי שמניח תינוק בריא ושלם תחת סכים מנתחים לוקח סיכון וראש בריא למיטה חולה. כל ניתוח הוא סיכון, בכל ניתוח יש צלקות ועלולים להיות סיבוכים.יותר ויורת הורים מבינים זאת ומשאירים את בניהם שלמים עם כל מה שהטבע נתן, כולל זכויות האדם שלהם להמנע מניתוחים מיותרים שאינם מצילי חיים או משפרי איכות חיים. קישור לפורום מוותרםי על ברית מילה:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק מוסיפה...

    צביה
    21/11/2011

    תמיד בעת מילת פעוטות זכרים יש צלקת, שהיא הרבה פעמים ריקמה בעייתית מעצם טיבעה. גם אני השארתי את התינוק שלי שלם. מילת בגירים הוא יכול לעשות תמיד, אם וכאשר ירצה, ובעזרת תפרים שממזכרים את פער הבשר החשוף מעור, ובהערכה טובה יותר לגבי כמות הכור הדרשוה זיקפתו בגמר גדילת כל הגוף. מי שרוצה לפגוש משפחות עם ילדםי שלמים מוזמן לפתוח את אתר קה"ל ולקבוע איתם מפגש מתלבטים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו