בעד או נגד?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעד או נגד?
    אבא טרי
    01/05/2007

    יש מחקירם לכאן ולכאן בנוגע לכמה ברית זה דבר בריא. השאלה שלי היא: בהנחה שיש יתרונות בריאותיים רבים, עד כמה צריך להתחשב בהם על רקע כל מה שנאחנו שומעים לאחרונה בתקשרות אודות תינוקוצת שסובלים מרשלנות רפואית ומדממים וכל מיני מקרים דומים. אני ואשתי די מתלבטים. תודה, אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעד או נגד?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורי ואשתו היקרים

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    01/05/2007


    חששותיכם מובנים ומוכרים.

    יש לזכור כי מדובר בניתוח קטן על כל משמעויותיו.

    חשוב ביותר למצוא מוהל בעל ניסיון אשר יכול להתמודד עם דברים לא צפויים כגון דימום

    אני מציע לפנות לאתר הרשמי של מדינת ישראל לשרותי דת -שם תוכלו למצוא את המוהלים אשר מורשים מטעם מדינת ישראל ואשר רישיונם מתחדש מידי כמה שנים.

    לענין ההליך עצמו כמובן שיש חשיבות גדולה מבחינה הלכתית לבצע ברית מילה , הענין הרפואי רק מחזק זאת ע"י מאמרים ומחקרים רבים המראים את חשיבות ההליך לשני בני הזוג בחייהם הבוגרים.

    אין ספק שלעבור הליך זה בגיל 8 ימים שונה מאוד מבגיל 18 .

    החלטה נכונה
    ד"ר ג'קסון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו