מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ברית בגיל ארבעה חודשים וחציאביגיל06/01/2008
שלום ד"ר ג'קסון,
בני בן חודש וחצי, נולד בארה"ב. חיכינו עם הברית ממספר סיבות ובסופו של דבר לא מצאנו כאן מוהל שיש לו נסיון עם ברית בגיל כזה. אנחנו חוזרים לארץ כשהתינוק יהיה בן ארבעה חודשים ושבועיים - האם ניתן יהיה לעשות את הברית באלחוש מקומי, או שהיית ממליץ לחכות לגיל שנה ולעשות בהרדמה מלאה? (יש לציין שמאוד מפחיד אותי הרעיון של הרדמה והייתי מעדיפה להמנע מזה...)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מומלץ לחכות
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/01/2008אביגיל שלום
מזל טוב
לא ממליץ לחכות.
ניתן לבצע בגיל 4 חודשים בעזרת אלחוש מקומי ללא כל חשש.
הסיכונים בהרדמה כללית רבים ואין צורך להמתין
החלטה נכונה
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל עושה רושם שנזדקק להרדמה
אביגיל09/01/2008כללית בכל מקרה... ראינו היום אורולוג, ומסתבר שלילד יש Hypospadia קל שצריך לתקן, כך שנעשה את הכל באותו ניתוח. אז נחכה לגיל חצי שנה ונעשה את הכל בבית חולים.
תודה על התשובה בכל מקרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפו ספדיאס קל לא מחייב ניתוח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/01/2008שווה לפנות ל second opinion
בהצלחה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז יש לי שאלה נוספת
אביגיל10/01/2008וסליחה על ההצקה :-)
עד איזה גיל ניתן לעשות את הברית בהרדמה חלקית בלבד?
הרופא אמר שמיקום החור יגרום לאיבר להראות שונה משל אחרים, ושזה עשוי להפריע בתפקוד המיני. בכל מקרה נקבע תור לאורולוג מיד כשנחזור לארץ ובמידה והוא יגיד משהו אחר ונראה שאין צורך בניתוח - נעדיף כמובן לעשות ברית בהרדמה חלקית. השאלה היא כמה זמן יש לנו, כי כשנחזור הילד יהיה בן 4 חודשים ושבועיים, ואני מניחה שייקח כמה ימים עד שנגיע לרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל תלוי במשקל הילד!!!
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון11/01/2008אל לכם להלחץ . גם בגיל חצי שנה ניתן לבצע ברית בתנאי מרפאה ..
כל זאת בכפוף להמלצת אורולוג ילדים..
דר' ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון לכרגע הוא ממוצע :-)
אביגיל11/01/2008(אחוזון 60 לגילו).
תודה על כל התשובות, הרגעת אותי מאוד. אחרי שנגיע לארץ ונראה אורולוג, אם ימליץ על ברית מילה ולא על ניתוח (הלוואי!), ניצור איתך קשר!
אביגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסיעה טובה דר ג'קסון
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



