גדילה של תינוק בן 9 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גדילה של תינוק בן 9 חודשים
    danaligo
    19/07/2011

    הבן שלי בן 9 חודשים. כשהיה בן 7 חודשים, אמרו לנו בטיפת חלב שכמעט ולא ארך מאז שהיה בן 4 חודשים (חצי ס"מ), ושהוא ירד מאחוזון 25 למתחת לאחוזון 3. מנגד, היקף הראש שלו הוא גדול (אחוזון 90). אני יודעת שאומרים לא להתייחס לאחוזונים, אבל אנחנו מאוד חוששים שאולי יש בעיה אמיתית. אנחנו לא גבוהים במיוחד (אני 160 ובעלי 175), ולכן לא מודאגים מהגובה הסופי כמו שאנחנו מודאגים שהוא פשוט לא גדל. רופאת המשפחה אמרה לנו שבכל מקרה אין מה לעשות עד גיל שנה. בינתיים, אנחנו ממשיכים למדוד לו אורך, ורק מדאיגים את עצמינו. הוא גודל, אבל עדיין נחשב מאוד קצר לגילו.
    אוסיף שמבחינה קוגניטיבית, הוא מתפתח יפה (נותן כיף, מנופף שלום, מוחא כפיים), ומבחינה פיסית הוא איטי טיפה (מתהפך חופשי, זוחל כבר יותר מחודש על הגחון).
    עוד פרט אחד חשוב- אין לו עדיין שיניים! אפשר לראות את הצורה של השיניים מתחת לחניכיים, אבל אין סימני בקיעה בכלל! אוסיף רק, שהאחות של בעלי אמרה לי שלארבעת ילדיה בקעו שיניים רק לאחר גיל שנה.
    השאלה שלי היא האם אנחנו סתם דואגים ואולי הוא פשוט מתפתח לאט, או שהדאגה במקום ואז נשמח לדעת לאן אנחנו יכולים לפנות לעזרה.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גדילה של תינוק בן 9 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדילה של תינוק בן 9 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    19/07/2011

    הי
    פורום זה עוסק בהתפתחות מוטורית בלבד ולכן לצערי לא אוכל לעזור ביעוץ, אנא נסי להתיעץ בפורום רפואת ילדים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו