איסימטריה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איסימטריה
    וירה
    14/08/2011

    אני אמא של תינוק בן 5חודשים(היום)התינוק שלנו בריא וחמוד. במקרה ראיתה אותו רופאת ילדים מכ"ס דר גורביץ בבריכה לתינוקות(היא צילמה שם סרט על התפחתות תינוקות) ואמרה שיש לו א-סימטריה. באמת הוא מעדיף את הצד ימין. כשהוא נלד הוא אהב לשון רק על צד ימיןת כל הזמן הינו הופכים לו את הראש לצד שמאל. כל הצעצועים שמנו לו בצד שמאל וזה עזר אבל עדיין היא אמרה שהוא א-סימטרי. היא הוסיפה אם לא נטפל בזה עז תהיה לו התפתחות קשה. בנוסף הוא עדיין לא מחזיק את הראש כל כך טוב, למרות שהוא מתהפח מגיל 4חודשים עם הזרקת ראש (אני ידעת שזה לא נכון) מהגב לבטן. עכשיו הוא גם מתהפח מבטן לגב. היא אמרה ששררי הצוור שלו חלשים.שאלות:
    1. מה אלינו לעשות? איך לטפל באיסימטריה.
    2. האם כדי לפנות למכון התחתחות או לרופא נוירולוג.
    3. האם לעשות פיזיאוטרפיה.
    4. האם באמת תהיה לו התפתחות קשה אם לא נטפל בזה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איסימטריה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איסימטריה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    14/08/2011

    הי וירה
    קשה לי לתת נערכה על פי אבחון של איש מקצוע אחר, בלי שאראה בעצמי.
    ובכל מקרה, בגלל שכבר יש הערכה של קושי, אני בהחלט ממליצה לפנות לאיש מקצוע שיאבחן לעומק וילמד אתכם תרגול יומיומי. המלצתי החמה מאוד היא זו של ליווי התפתחותי, בדרך זו יש הסתכלות מעמיקה על כל המערכת ולא רק על הסימפטומים, התרגול מטפל בשורש הבעיה וכך עוזר במערכות כולן. אשמח לתת לך פרטים נוספים בטלפון או על גבי הפורום.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו