התפתחות בגיל שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות בגיל שנה
    מיכל
    16/02/2012

    הי. בני יהיה בן שנה בעוד 10 ימים. הוא נולד במשקל 4200 וההתפתחות שלו די איטית וגם הלכתי איתו לפיזיוטרפיה. אבל חשוב לציין שאט אט הוא עושה הכל. היום בגילו, הוא זוחל על 6 מאוד מאוד יפה, הוא חצי מתיישב, כלומר, נוטה הצידה/אחורה עם הישבן אבל בדרך כלל היד על הרצפה לאיזון. הוא כן מתיישב ובאיזון נהדר על הברכיים והישבן על הרגליים האחוריות (מקווה שמסבירה טוב), לפעמים בישיבה על הברכיים הוא מניח כף רגל אחת על הרצפה כאילו לכיוון עמידה. השאלה שלי היא, האם הכל בסדר? הוא עדיין לא נעמד ומה שהכי מטריד את בעלי למשל שהוא לא עושה שלום ולא מוחא כפיים. עד מתי אמור תינוק לעמוד? אני יודעת שהליכה זה עד גיל שנה וחצי. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות בגיל שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות בגיל שנה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    17/02/2012

    הי מיכל
    תינוק אמור להתרומם לעמידה סביב גיל שנה ולפני זה להתיישב באופן חופשי. נשמע שבנך אכן מתפתחת באיטיות מסוימת וסביר להניח שיש לזה סיבה.
    לכל קושי או עיכוב יש סיבה אבל גם דרך טיפול ופתרון. אינני יודעת איזה אבחון קיבלתם בפזיותרפיה אבל חשוב להבין את מקור הקושי ותרגל על פי זה.
    בנך לא נמצא בעיכוב גדול וגם למחוות כגון מחיאות כפיים יש עוד קצת זמן.
    אני כן חושבת שכדאי לאבחן את מקור העיכוב וללמוד כיצד לקדם את בנך להתישבות ולהתפתחות טובה ונעימה.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו