מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוקת בת חצי שנה שלא מפסיקה לבכותנגה27/02/2012
שלום לכם,
בתי (השניה) בת חצי שנה. בחודשי חייה הראשונים היא בכתה ללא הרף והוגדרה כ"קוליק". בכי בלתי פוסק מ-7 בערב עד 1 בלילה היה שגרת יומינו. שום תכשיר ושום שינוי תזונה לא עזר.
ב"ה, היום זה כבר לא המצב שלנו, אחרי גיל 4 חודשים זה השתפר, אבל היא עדיין מאוד מאוד לא רגועה במשך כל היום. כל הזמן רוצה להיות על הידיים, בוכה כשמנסים להאכיל אותה באוכל מוצק, לא לוקחת לא בקבוק ולא מוצץ. כבר שתי מטפלות התייאשו ממנה. השבוע אנחנו מתחילים עם השלישית.
הילדה הראשונה שלי היתה רגועה ונינוחה מאוד בתור תינוקת, כך שאני מניחה שזה בעיקר עניין של המזג שלה ולא תפקוד לא נכון שלי.
האם למישהו יש עצה לתת לי? אני באמת לא יודעת מה לעשות. אני מרגישה שמאז שהיא נולדה אני במעין דיכאון, לא מצליחה לעשות כלום. גם כשהיא לא בוכה, המחשבה על זה שאני חיה על זמן שאול עד הבכי הבא משתקת אותי.
איך אפשר לעזור לה (ולי) להרגע?
תודה מראש
נגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת חצי שנה שלא מפסיקה לבכות - תגובה
דבי גרוס דולב27/02/2012הי נגה
המצב שאת מתארת אכן נשמע לא קל, לא עבורך ולא עבור ביתך.
ישנם תינוקות שהתחלת החיים לא קלה עבורם ועם הזמן מתחילים להתרגל אל העולם ולהרגיש טוב יותר.
ישנן שיטות טיפול אלטרנטיבות שונות לעזרה, אחת מהן היא קרניו- סקרל. אני לא מכירה אותה באופן אישי אבל שמעתי הרבה דברים טובים על שיטה זו ועל תרומתה למצבים כגון אלה.
אפשר גם לקחת מדריכה להתפתחות תינוקות שתאבחן אם אין מתח שרירים גבוה שמתלווה בד"כ במצבים כאלה ותלמד דרכי מגע שונות לעזרה, אשמח לעזור.
בברכה
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך.
נגה29/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
(1).jpg)
