בת חצי שנה לא מתהפכת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת חצי שנה לא מתהפכת
    דנה
    24/04/2012

    ביתי בת חצי שנה עדיין לא מתהפכת , יש לציין שהיא שמנמונת שוקלת 9.5 קילו
    פניתי לטיפת חלב שם נאמר לי שעד 9 חודשים זה בסדר
    בדקה אותה בנוסף רופאה התפתחותית ששלה טונוס שרירים גבוה
    ורופאת הילדים גם בדקה אותה ואמרה לי שאני סתם לחוצה .
    בני הבכור התהפך בגיל ארבעה חודשים.
    אשמח לקבל את דעתכם
    בכבוד רב
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חצי שנה לא מתהפכת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חצי שנה לא מתהפכת - תגובה

    נירה מירון
    24/04/2012

    שלום דנה. סביב גיל ששה חודשים אנו מצפים לראות את התינוק מתהפך. יש תינוקות שעושים זאת קודם לכן ויש כאלה שמאוחר יותר.אני חושבת שהשאלות החשובות הן אחרות; בחודשים האחרונים מזג האוויר היה קריר. האם בתך בילתה על הרצפה? האם היא שוכבת על הבטן? האם היא יודעת לשכב גם על הצדדים? האם בתך מביעה תסכול מכך שאינה יכולה לשנות תנוחה? אנא הביטי בשאלות קודמות שנשאלו בעיניין ותוכלי לקבל תרגילים פשוטים שתוכלי לבצע אתה כדי לסייע לה להתהפך.וגם כדי להרפות את השרירים המוחזקים. אני רוצה לציין גם זאת-למשקלה או למבנה גופה אין קשר לתנועתיות שלה. קושי בתנועה נובע מחולשה או החזקת יתר של השרירים, חוסר מודעות גופנית, מערכת שיווי משקל שאינה בשלה ועוד. אך לא ממשקל גבוה. בהצלחה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    דנה
    25/04/2012

    הילדה מתקשה להשאר על הזד ומתהפכת במהירות לגב אני עושה איתה תרגילים של הצמדת ידיים לרגליים כמעין כדור ומזיזה אותה מצד לצד, מסובבת לה רגל לכיוון התהפכות והיא כן משלימה את ההתהפכות
    היא נמצאת בחודש וחצי האחרון על הבטן רוב שעות היום . רוב שעות העירות שלה היא נמצאת על מזרן פעילות.
    היא עדיין לא מכניסה כפות רגליים לפה,אך על הבטן מרימה ראש וחזה יפה מאוד ואף מותחת את ידיה ונשענת עליהן כשהן ישרות.
    כמו שציינתי בטיפת חלב אמרו לי התהפכות היא מחצי שנה ועד תשעה חודשים . אני פשוט לא רוצה לחכות ולחכות ואם הילדה צריכה עזרה אז לתת לה אותה . השאלה אם היא צריכה ואם לא כדאי פשוט להניח לה לנפשה ולתת לה להתהפך בקצב שלה
    אשמח לתגובתך
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    נירה מירון
    25/04/2012

    הי דנה. בגישת הליווי ההתפתחותי אנחנו מאמינים שהתפתחות תקינה מושגת לא רק בהשגת התנועה (התהפכות, התיישבות, הליכה ) אלא גם באיכותה.האיכות של התנועה נובעת מכך שאנו מייצרים עבור התינוק סביבה התפתחותית נכונה. ממה שאת מתארת התפתחות בתך תקינה. היא מבלה זמן רב על הבטן , מרימה את ראשה ונשענת על המרפקים. מכאן תצמח התהפכות. אני לא חושבת שבתך " זקוקה לעזרה" כדברייך. אם זאת לשיטתי- כדאי לייצר עבורה סביבה התפתחותית שתסייע לה בהתפתחות תקינה. כלומר: מזג האוויר החם מאפשר להסיר ממנה שכבות לבוש, כדאי להשאיר את הרגליים יחפות, וכמו שאת כבר עושה להשכיב אותה רבות על הבטן. מתשובתך אני מבינה שבתך אינה מתוסכלת מכך שאינה יכולה להתנועע? אם כך המשיכי במה שאת עושה, ובקרוב כנראה שתראי תוצאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו