מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התפתחות של תינוקת בת 11 חודששיר11/09/2012
שלום
בתי בת 11 חודש. מתיישבת לבד, עומדת לבד, הולכת סביב רהיטים, כמובן זוחלת 6 וגם זחלה גחון לפני כן....
שאלות לי:
היא מתיישבת מגיל 9 חודשים - יש לה כמה סגנונות ישיבה: W, רגליים לצדדים, על הברכיים....יש לפעמים שהיא מתיישבת עם הרגליים קדימה והגב מעוגל - יש משהו לעשות עם זה? זה נראה כ"כ לא בריא לגב, אבל כשאני מנסה לשים לה כרית מאחור היא זזה כל הזמן, היא לא נשארת באותו מקום, ולשים אותה בכיסא זה לא פיתרון כי היא רוצה לזוז ולשחק....
שאלה נוספת: תוך כמה זמן מהליכה סביב רהיטים היא אמורה ללכת לבד ללא עזרה? האם כדאי לתת לה ידיים קדימה ולעודד אותה להליכה עצמאית? או שלתת לזה לבוא לבד?
כמו כן - יש לה גמישות יתר ורופא התפתחותי אמר לשים לה נעליים מרגע שתתחיל ללכת סביב רהיטים - האם כדאי? זה נראה לי כ"כ מוקדם שההליכה שלה עדיין לא יציבה...
תודה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפתחות של תינוקת בת 11 חודש - תגובה
נירה מירון11/09/2012הי שיר
בתך מפותחת יפה ומציגה רפרטואר נאה של תנוחות ישיבה.
הישיבה עם הרגליים קדימה- היא חלק מרפרטואר זה. גמישות המפרקים ושרירי בטן וגב לא חזקים תורמים לכפיפה המוגזמת.
אם זאת- כמובן שמבלי לראותה איני יכולה לקבוע האם יש לה חגורת כתפיים חלשה. בכל מקרה-העבודה היא לחזק את השרירים ולא לתמוך בהם בצורה מלאכותית.
לגבי ההליכה העצמאית- זאת תלויה גם בהתפתחות מערכת שיווי המשקל, ולכן קשה לענות כמה זמן צריך לחלוף עד שתלך בעצמה. כמו בתשובתי לגבי הישיבה- אין טעם בהולכה- המערכת הסנסו מוטורית ומערכת שיווי המשקל, צריכות להגיע להבשלה מסויימת על מנת ששלב התפתחותי יתרחש.ההולכה לא תקדם את ההבשלה .לגבי הנעליים- לא ברור לי הקשר בין גמישות המפרקים לנעליים.
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שיר11/09/2012שלום שוב,
אז איך אני מחזקת את השרירים שלא תשב עם גב כפוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
נירה מירון12/09/2012ראשית יש לאבחן שאכן זה המצב. לא ניתן לאבחן זאת ללא מפגש עם הילדה. אשמח לעזור
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)