תינוק בן 11 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 11 חודשים
    מיכל
    03/12/2012

    שלום,

    התינוק שלי בן 11 חודשים.

    זוחל גחון כ- 3 חודשים, זוחל במהירות. הזחילה שלו לדעתי נקראת "זחילת פצוע" כי יד אחת הוא מושיט קדימה ואת היד השניה הוא מקפל וכך הוא מתקדם.

    הוא לא זוחל על 6.

    הוא לא מתיישב לבד. אם מושיבים אותו הוא יושב יפה מאוד וגם יודע לרדת ממצב ישיבה למצב זחילה.

    לפני כמה ימים התחיל להעמד, ומאז הוא נעמד על כל דבר שהוא רק יכול.

    האם עליי לעשות משהו בעניין העובדה שהוא זוחל רק גחון ושהוא לא מתיישב לבד?

    תודה,

    מיכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 11 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 11 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    03/12/2012

    הי מיכל
    כן, כדאי מאוד לתת את הדעת על כך שבנך לא עובר דרך זחילת 6 ומקדים לעמוד לפני כן. חשוב מאוד לעבור דרך כל שלבי ההתפתחות ולא לדלג ובוודאי שלא על זחילת 6 שמהווה אבן דרך חשובה בהתפתחות התינוק. לכל דילוג ישנה סיבה ולכל גורם כזה יש גם תרגול נכון. אני ממליצה בחום לקבל אבחון, לבדוק מדוע יש דילוג על זחילה והתישבות וללמוד כיצד לתרגל באופן נכון שיסייע לבנך להתפתח בצורה המיטבית. בינתיים ממליצה גם לא להושיב את התינוק. אשמח מאוד לעזור.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו