לא עושה בגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא עושה בגן
    שי
    11/04/2013

    שלום וברכה,

    בני שבחודש הבא יהיה בן שלוש והוא בתהליך גמילה מטיטולים עליי לציין שבבית הוא משתף פעולה יפה ועושה הן פיפי והן קקי אולם הבעיה היא בגן,
    מאז שחזרנו מחופשת הפסח ביום ד' לפני כשבוע הוא מסרב לעשות בגן
    הוא מתאפק ולא עושה שעת השינה הגננת שמה לו טיטול וגם אז הטיטול יבש- בלילה גם אנו שמים לו טיטול- שאנו מוציאים אותו מהגן בחמש הוא ישר עושה מחוץ לגן,
    לטענת הגננת הוא אף מסרב להפתעות וחיזוקים חיובים עם יעשה.
    השאלה היא האם לשים לו טיטול בגן מהבוקר (יתכן שהוא גם יסרב) ?
    האם ילד יכול להתאפק שעות כה רבות - 9.5 שעות.
    מדובר על גן ובו מעט ילדים שרובם גמולים - עושים בשירותים.
    אודה לכם על עזרתכם בענין
    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא עושה בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עושה בגן - תגובה

    נירה מירון
    11/04/2013

    שלום שי. אנו עוסקים בפורום בהתפתחות סנסו מוטורית. שאלתך היא מהתחום הרגשי. מניסיוני האישי ילדים יודעים לכוון את שעת היציאה לשעות הנוחות להם. בדיוק כמו המבוגרים. הייתי מנסה לברר עם הילד מדוע אינו עושה בגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו