מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת חודשיים וחצי ישנה המוןריקי08/05/2013
שלום רב.
ביתי בת חודשיים וחצי
מאז שנולדה היא תינוקת נוחה מאוד. בתחילה היינו ממש צריכים להעיר אותה לאכול כל 4 שעות..
היא ישנה המון לדעתי ורציתי לדעת אם זה תקין
היא ישנה כבר ב20:00
אני מעירה אותה לאכול בערך ב23:00
ממשיכה לישון רצוף עד 06:00
מחזיקה ערה כשלושת רבעי שעה וחוזרת לישון עד 9:30 ולפעמים עד 10:00
משעה 10:00 בבוקר ועד 20:00 אני לא מצליחה להחזיק אותה ערה יותר משעה- גג שעה וחצי רצוף. היא ישנה שעה ונרדמת לחצי שעה- שעה נוספת. לפעמים בצהריים אף לשעה וחצי
כשהיא ערה היא עירנית- צוחקת, מחייכת, "מדברת"
בימים האחרונים התחילה לנסות לגעת בחפצים וכן התחילה להתהפך מהבטן לגב
אני רואה תינוקות בגילה שמחזיקים ערים גם 3 שעות..
דבר אחרון. אם אנחנו יוצאות החוצה לטייל היא יכולה לישון אף יותר. בנסיעות ממש חורפת..
האם זה תקין? לבדוק עם הרופא?
אני לא רוצה לעשות לה בדיקות דם מיותרות אם אין צורך..
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת חודשיים וחצי ישנה המון - תגובה
נירה מירון08/05/2013הי ריקי
תינוקות בגיל חודשיים עד שלושה חודשים אמורים לישון 16 שעות ביממה בממוצע .שנת הלילה אמורה להמשך 8.5-10 שעות. ובמשך היום 6-7 שעות בשלושה, ארבעה פרקי שינה.
רק סביב גיל חמישה חודשים הפרשת הורמון השינה- המלטונין מתייצבת ובעקבות כך שנת הלילה הופכת ארוכה יותר ושנת היום מתקצרת ומתמקדת בשלושה פרקי שינה.
אני מציעה לך לנהל במשך 48 שעות יומן שינה קפדני. רשמי שעת קימה ושעת שינה. כך תוכלי לקבל תמונה אמיתית של שעות השינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
ריקי10/05/2013תודה לך נירה על התגובה המהירה.
רשמתי בקפדנות אז זמני השינה והעירות והאמת שהייתי מאוד מופתעת לגלות שהיא אכן ישנה בין 15-17 שעות ביממה ולא יותר.
העניין הוא שהיא עירנית לא יותר משעה וחצי- ואז נרדמת ל40 דקות עד שעה, לפעמים קצת יותר משעה.
איך לרווח לה את זמני העירות והשינה כך שתישן יותר בכל פעם ותהיה עירנית יותר בכל פרק זמן?
הבעיה היא רק ביום. בלילה היא ישנה מעולה אחרי טקס שינה קצר.
ביום אני לא מתערבת לה בכלל בשינה- כשמגלה סימני עייפות וכמעט נרדמת אני מניחה אותה בעריסה שלה עם מוצץ ונרדמת מיד, לכל היותר תוך כמה דקות.
כשהיא מתעוררת היא נראית עירנית וחיונית..
אשמח לעצות.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך... - תגובה
נירה מירון11/05/2013הי ריקי.
ראשית, המשיכי להניח אותה במיטה. הטעות הנפוצה של הורים היא יצירת הרגל להרדים תוך הנקה/ נשיאה על הידיים/ תנועה.
לגבי זמני השינה- רשמי לי את המייל שלך ואשמח לשלוח אליך חומר כתוב בעיניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
