הליכה אצל תינוק בן שנה ו-3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה אצל תינוק בן שנה ו-3
    עדי
    27/09/2013

    הגוזל שלי מוכן ללכת רק אם נותנים לו ידיים (מוכן גם עם יד אחת אבל רק לכמה צעדים ומתיישב מיד).
    הוא חזק ויציב ואפילו כפות הרגליים שלו כבר די מתיישרות קדימה (פחות בסגנון "צ'רלי צ'אפלין").
    מאוד אוהב לעלות ולרדת המדרגות עם ידיים.
    נראה לי שזה רק עניין של ביטחון - הוא אפילו לא מנסה לבד לעבור בין רהיטים אלא רק אם יש לו במה להחזיק ובבית הולך עם חפצים - כסאות , הדום, בימבה וכו'
    אנחנו מעודדים אותו המון כשהוא הולך ולפעמים שוכח את עצמו עומד לכמה שניות ומתרסק על הטוסיק ואנחנו צוחקים ומדרבנים אותו לעמוד שוב...
    איך אפשר להגביר אצלו את הביטחון ללכת לבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה אצל תינוק בן שנה ו-3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה אצל תינוק בן שנה ו-3 - תגובה

    דבי גרוס דולב
    27/09/2013

    הי אדווה
    הליכה עצמאית היא שלב דרמטי בהתפתחות התינוק ולעיתים מלווה במעט חששות. את התפתחותו של בנך עד כה הייתה תקינה הרי שאין מקום לדאגה ואין צורך להאיץ בו. תנו לו עוד קצת זמן..
    כדאי גם להמעיט בשימוש בהושטת יד לצורך הליכה מפני שהדבר גורם לילד להשען עליכם ובכך לעכב את פיתוח שיווי המשקל העצמאי. אם ברצונכם לתת לו יד בכל זאת עשו זאת כשעדו נמצאת בגובה המותן שלו ולא כלפי מעלה, כך יאלץ להתמודד עם נושא שיווי המשקל.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו