קצת מוטרדת..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת מוטרדת..
    שני
    09/12/2013

    שלום רב.
    יש לי שתי שאלות עיקריות..
    אחת, ביתי בת 10 וחצי חודשים ולא מחקה ג'סטות חבריות- לא ביי ביי ולא כפיים ולא הצבעה.
    נאמר לנו שיש גמישות יתר ושהכתפיים שלה שמוטות קצת, להתחיל לטפל בפיזיותרפיה- האם זה יכול להיות קשור? למשל, היא לא משתתפת בשירי משחק אבל ניכר שהיא שמחה כשאני שרה לה ומדגימה את התנועות.
    דבר שני וקצת יותר מטריד, מה הציפיות מילדה בגילה מבחינה קוגניטיבית? אני חושבת שהיא קצת מתעכבת מבחינה זו. למשל, היא עדיין לא מבינה סיבה ותוצאה- לא מבינה שאם היא תלחץ הכפתור יצפצף, לא מבינה שאם תמשוך את הקפיץ הבובה תנגן וכו' השמחק שלה מתבטא בהקשות וזריקה- היא מקישה בחפצים על הרצפה או אם יש חפץ נוסף בסביבה- היא שמה חפץ אחד מולה ומקישה בו עם החפץ השני. כמו כן היא זורקת חפצים לכל עבר, אם היא יכולה היא רודפת אחריהם ואם לו מחכה שאני אביא לה..
    האם נשמע לך תקין? אני קצת מוטרדת מהנושא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת מוטרדת..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת מוטרדת.. - תגובה

    דבי גרוס דולב
    09/12/2013

    הי נויה
    מהבחינה הקוגניטיבית קצת קשה להתרשם ללא מראה עיניים אבל מה שאת מתארת יכול בהחלט להתאים לגילה של ביתך ,מדובר בתהליכים איטיים שמבשילים עד גיל שנה.אם עד אז לא תראו שיפור כדאי יהיה להתיעץ עם רופא הילדים.
    מבחינת ההתפתחות המוטורית,אני ממליצה בחום להתחיל טיפול מתאים לגמישות היתר ולחולשה. אי טיפול בקשיים מסוג זה יכול להשפיע על ההתפתחות המאוחרת יותר וכדאי להקדים ולטפל, אשמח לעזור.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה...

    שני
    09/12/2013

    רק לגבי המשחק- זה תקין שעדיין המשחק שלה מסתכם בזריקה והקשה?
    יש לה למשל לוח עם המון כפתורים מצפצפים- היא אוהבת לקחת צעצוע אחר ולהקיש על כל הלוח עד שהכל מצפצף בבת אחת וברעש גדול...
    יש לה תוף שהיא אוהבת להקיש עליו, לגלגל אותו, לזרוק אותו ולרדוף אחריו
    עדיין אין משחק פונקציונאלי- לא נראה שבכיוון אפילו
    אני מנסה להראות לה מה עושים עם טלפון, עם מברשת לשיער וכו'.. אבל כרגע הכל הולך לפה או נזרק על הרצפה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה... - תגובה

    דבי גרוס דולב
    09/12/2013

    כמו שכתבתי קודם, קשה לי להביע דיעה ללא היכרות, נשמע לי תקין כרגע אבל אם את לא שקטה אפשר להתיעץ עם רופא הילדים.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו