פורום התפתחות תינוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פורום התפתחות תינוקות
    דנה
    20/02/2014

    הבן שלי בן חמישה חודשים וחצי. התחיל השבוע גן (עשינו הסתגלות של שעתיים, ארבע שעות, שש שעות, יום מלא) מהרגע שנכנס לגן הפסיק להתייחס אליי ואל בעלי.
    כשאני באה לקחת אותו הוא בקושי מחייך אליי אם בכלל לרוב מתעלם וממשיך לעשות את מה שעשה לפני שהגעתי. היום כשהגעתי לאסוף אותו הוא שיחק באוניברסיטה כשבאתי אליו הסתכל עליי לשניה והמשיך לשחק. כשניסיתי להזיז את הצעצועים משך יד לכוון המשחק ולא נתן שום יחס רק אחרי שהרמתי אותו חייך.
    בעלי תמיד משחק איתו בבוקר לפני שהולך לעבודה ואומר שגם מאז שנכנס לגן לא מתייחס אליו. למטפלות שלו בגן הוא ממש חייך כשהלכנו היום הביתה. על מה זה יכול להעיד? מה הסיבה לשינוי בהתנהגות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פורום התפתחות תינוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורום התפתחות תינוקות - תגובה

    דבי גרוס דולב
    20/02/2014

    הי דנה
    פורום זה עוסק בהתפתחות מוטורית של תינוקות, את שאלתך כדאי להפנות לפורום שעוסק בפסיכולוגיה התפתחותית.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו