שינה בעגלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה בעגלה
    מיקי1212
    17/09/2015

    שלום
    בתי בת שנה וחודשיים והיא מאוד אוהבת לישון בעגלה. בערב אני נרדמת בעגלה ואחריי חצי שעה אני מעבירה אותה למיטה. הבעיה היא באמצע הלילה שהיא מתעוררת לאכול אני מעבירה אותה מהמיטה לעגלה וכיוון שזה אמצע הלילה (קרוב ל3 לפנות בוקר) שתינו כבר נרדמות עד הבוקר לפעמים (6 בבוקר) . אני מציינת שאני קושרת אותה בעגלה שלא תיפול ועברה בי מחשבה נוראית שאולי בגלל שאני קושרת אותה אני מונעת גדילה טבעית שלה. כיוון שכולם אומרים שהגדילה נעשת בלילות. האם החשש שלי אמיתי? ואם כן למי פונים לראות אם לא עשיתי לה נזק?? אני מאוד בלחץ עכשיו.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה בעגלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה בעגלה - תגובה

    נירה מירון
    17/09/2015

    שלום מיקי
    מעקב גדילה מתבצע על ידי טיפת חלב או רופא ילדים ויש לבצע מעקב זה באופו שיגרתי.
    ההרגל להרדם רק בעגלה (תוך כדי נענוע? ) הוא אינו נכון משום שהוא מתאים לגיל מסיים אך בגיל מאוחר יותר יפסיק להיות רלוונטי, בגלל גודלה של הילדה.
    הבעיה תתעורר כשתרצי לשנות את מקום ההרדמה. בתך מאד תתנגד משום שהיא רגילה להרדם בעגלה. את יוצרת תלות בהרדמות בעגלה שתקשה על הילדה מאד בעתיד.
    אני ממליצה ללמד את הילדה להרדם במיטה בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו