אין קשר עין יד פה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין קשר עין יד פה
    טלי
    19/09/2010

    בני בן 11 חודשים אינו מכניס כלום לפיו. לא צעצועים ולא אוכל אצבעות. לאחרונה הוא התחיל להכניס את אצבעותיו לפה במצבים מסויימים בלבד.
    ניסיתי כל מיני שיטות של גיורי, חיקוי, הדגמות.. כלום לא עוזר.
    במוטוריקה גסה אין בעיה:הוא מתהפך, זוחל על שש, יושב, עומד ומטפס במדרגות.
    לדעתי יש לו בעיה בכלל עם פעולות פשוטות עם הידיים. כל פעם שאני מנסה לעשות משהו עם הידיים שלו הוא נועל אותם (מיישר אותם) מאגרף את כף היד ולא מאפשר.
    לדוגמא בקבוק הוא יחזיק רק אם אני מניחה את ידיו על הבקבוק, כשאני נותנת לו מוצץ ליד שיכניס לפה, הוא מנסה פעם אחת, אם לא מצליח הוא מתעצבן ומתחיל לבכות. הוא מחזיק צעצועים לשתי שניות בלבד וזורק, מושך צעצועים אבל לא מוסר או מקרב לאיזור הפנים.
    קבעתי תור להתפתחות הילד , אך איך ניתן לעזור לו בינתיים?
    והוא בקרוב אמור להיכנס לגן, האם לדעתך יכול שיפור?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין קשר עין יד פה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו...

    טלי
    19/09/2010

    אני לא יודעת אם זה קשור, אבל הוא אוכל מכפית רק מזון במרקם של גרבר. אם אני אמעך מרק ולא אטחון - הוא לא יאכל. הוא כן יאכל חתיכה קטנה ורכה מאד של מזון אם אני אכניס לו לפה מהיד שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו