המשך לבעיה קודמת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך לבעיה קודמת
    ויקי
    26/10/2010

    דבי שלום!
    תודה על התשובה המהירה.
    אין לו טונוס גבוה.אני יודעת איך זה ניראה ומרגיש,כי לחברים שלנו יש תינוק בגילו ויש להם את הבעיה הזאת .הוא נוקשה במצב הרגוע שלו ומרגיש מאוד כבד ומוצק.אז נעם הוא ממש לא כזה.הוא רך וגמיש .הוא מאוד פעיל ומשתעמם די מהר.כשהוא היה בן חודש הוא היה הרבה יותר ממוקד.היה יכול להסתכל על התמונות בעגלה בסבלנות רבה הרבה זמן.כרגע הוא נורא פעיל והוא מנסה לזחול וזה לא מצליח לו עדיין ומזה הוא גם מתעצבן וצועק בכעס על הצעצוע שרצה להגיע אליו .לרוב אני רואה שהזעם שלו מתסכול שלא מצליח לו משהו,אך לפעמים הוא צועק ומתפתל כפי שניראה ללא סיבה נראת לעין.אמא שלי חושבת שזה קשור למערכת עצבים.הוא מאוד מתרכז בכעס שלו ונירא שזה מציק לו מאוד.אם משהו נישמע לך מוכר אשמח לקבל קצה חוט לבעיה הזאת.
    תודה רבה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך לבעיה קודמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לבעיה קודמת - תגובה

    דבי גרוס דולב
    26/10/2010

    הי ויקי
    יכול להיות שמדובר בטמפרמנט של התינוק או אולי במשהו אחר אבל קשה לי לדעת ללא היכרות. כדי להיות שקטה נסי להתיעץ עם רופא הילדים, כך יהיה קל יותר לדעת, עם מראה עיניים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו