תינוקת בת חודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת חודשיים
    צביה
    28/10/2010

    שלום רב,
    הבת שלי בת חודשיים, כמעט מהיום שנולדה אני מניחה אותה על הבטן כ 3 פעמים ביום כשהייתה ממש קטנה היתה שוכבת בלי בעיה במשך כ 5 דקות בכל פעם, אך בחודש האחרון ברגע שאני רק מסובבת אותה לתנוחה של שכיבה על הבטן היא מתחילה לבכות ממש חזק, לא נותנת לזה צ'אנס. אני עדיין מניחה אותה גם תוך כדי בכי כיוון שאני יודעת שזה חשוב.
    ואני גם מבינה שזה מעיד על בעיה כלשהי במידה ולא רוצה לשכב על הבטן.
    אילו תרגילים ניתן לבצע?
    דבר נוסף שדי מציק לי זה שהילדה לא מוכנה שיחזיקו אותה על הידיים. התנוחה היחידה שמסכימה אליה מדי פעם זה על הכתף בעמידה. לא מוכנה שיחזוקו אותה בעירסול או בתנוחת נמר על עץ וכו... מעבר לכך שמפריע לי שהיא רוב היום בשכיבה על הגב חוץ מהפעמים שבו היא יונקת פשוט בא לי להחזיק אותה בכיף ולדבר אליה...
    לפעמים אחרי שהיא נירדמת אני משכיבה אותה בטן אל בטן זאת אומרת אני שוכבת והיא עם הבטן עלי וכך היא ישנה בערך 15 דקות עד שקולטת שהיא על הבטן ומתחילה לבכות.
    מה ניתן לעשות?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת חודשיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חודשיים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    28/10/2010

    הי צביה
    יתכן והקושי לשכב על הבטן נובע מקושי פזיולוגי כגון מתח שרירים גבוה ומקשה גם על ההחזקה בידיים ושרא התנוחות שציינת. מתח גבוה אינו מאפשר לתינוק הרפייה מספקת להתרפקות בשכיבה על הבטן ובתנוחת נמר על עץ. נסי את התרגילים שמופיעים בפורום זה לעידוד שכיבה על הבטן וחזרי לספר איך הולך .
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו