היייייסטריה מגן!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היייייסטריה מגן!!!!!!!
    קריספין
    30/10/2010

    שלום לכן בני בן שנה וארבעה חוד' פשוט היסטרי אין לי מילה אחרת לתאר את תגובתו לגני ילדים הוא נרשם למשפחתון והוצאתי אותו אחרי שבוע ועכשיו הוא אמור להיכנס לגן ובוכה כשמגיעים לשם כל עוד אני במרחק קשר עין הכל טוב ברגע שאני נעלמת לשנייה בכי מטורף בעיקבותיו שיעול ואפילו הקאה.... מה לעשות??? האם להניח אותו וללכת למרות הקושי שלי ובעיקר שלו או להשאר יותר שם?? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היייייסטריה מגן!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היייייסטריה מגן!!!!!!! - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/10/2010

    הי קריספין
    פורום זה אינו עוסק בנושאים התנהגותיים אבל מנסיון אני יכולה להגיד שהמעבר לגן באמת יכול להיות מאוד מאוד קשה לילדים מסוימים.
    איך לנהוג בזה זה עניין של גישה, יש המאמינים שצריך לעזוב את הילד,לתת לו לבכות ולהתרגל. אני מאמינה שצריך לעשות את התהליך הדרגתי מאוד. להיות עם הילד בגן בימים הראשונים, בכל יום קצת. לאחר כמה ימים לעזוב אותו לשעה אחת וכך להגדיל לאט לאט את הפרק הזמן הזה. בכי הוא חלק מהעניין וכנראה אין אפשרות להמנע ממנו לגמרי.
    על מנת לקבל חוות דעת מקצועית יותר נסי גם בפורום התנהגותי.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו