זחילת גחון וישיבה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זחילת גחון וישיבה..
    חן
    19/12/2010

    שלום בתי בת 8 חודשים. התהפכה בגיל 3 וחצי חוד', והחלה לזחול גחון בגיל חצי שנה.. העניין הוא שהיא כל הזמן רוצה לשבת אז מושיבה לפחות כמה פעמים ביום,אני יודעת שזה לא טוב אבל זה דיי נחמד לראות את התינוק יושב.. אבל על זחילת שש היא גם עדיין לא עלתה.. האם צריך לדאוג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זחילת גחון וישיבה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זחילת גחון וישיבה.. - תגובה

    ליאת קופיט
    19/12/2010

    חן שלום,

    זהו הגיל שבו תינוק מתחיל לעלות על 6 ולנסות את צעדיו הראשונים בזחילה זו, משם הוא לומד להתיישב ע"י העברת הישבן אחורנית לצידי הגוף ושחרור כפות הידיים מהרצפה, אני ממש מבינה לליבך בכך שהתינוקת שלך גדולה וכייף לראות אותה יושבת , אך בכך שאת עושה עבורה את הפעולה את מונעת ממנה לדעת להתיישב בכוחות עצמה, מה שיקשה עליה את הפעולה הזו בעתיד. ניתן לתרגל איתה עליה על 6 ומעבר להתיישבות, אך אני ממליצה להמתין עוד כמה שבועות בלי לעודד אותה לישיבה ולראות האם היא מצליחה להגיע לכך בכוחות עצמה, אם לא, אשמח לעזור!

    בברכה,
    ליאת קופיט- מדריכת התפתחות תינוקות מוסמכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו