התפתחות תינוק בן 8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות תינוק בן 8 חודשים
    דלית
    26/12/2010

    בני המתוק בן 8 חודשים. (נולד בשבוע 36+6) עדיין לא זוחל ממש בצורה תקינה, האם זה בסדר?? הוא זוחל רק במקום בו אני שמה אותו, בשטיח או בסמיכה...
    פעולות שהוא עושה: מתהפך מבטן לגב וההפך, יושב יפה (אך עדיין לא יושב בעצמו אלא כשאני מניחה אותו), מסתובב סביב ציר, זוחל אחורנית, זוחל זחילת גחון, לאחרונה החל לזחול על 6 וגם על 4, מרים את הראש יפה כמובן... באופיו הוא ילד חייכן ביותר, צוחק המון, גם מתעצבן מידי פעם, די אנרגטי לפעמים, ולא יודעת אם זה חשוב אך אציין בכל זאת - הוא מתקשר מאוד יפה עם הכלב שלנו, מדבר אליו, מושך לו באוזניים ונהנה ממגע הכלב עד לכדי התפקעות מצחוק...

    האם הכל נשמע בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות תינוק בן 8 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות תינוק בן 8 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    27/12/2010

    הי דלית
    הכל נשמע בסדר גמור חוץ מדבר אחד והוא נושא ההושבה. מאוד לא מומלץ להושיב תינוק לפני שהדבר קורה מעצמו. הושבה מוקדמת עלולה לשבש את ההתפתחות המוטורית הטבעית ולגרום למתח יתר בגב ואף לפעמים לדילוג על שלב הזחילה. נסי להמנע מכך וכמו שזה נשמע, בנך כבר ממש בדרך לזחילה ולא נמצא בעיכוב.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו