תינוק בן 9 חודשים וכמה ימים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 9 חודשים וכמה ימים
    שני
    29/12/2010

    שלום,

    יש לי בן בן 9 חודשים. הוא תינוק חייכן, מגיב שקוראים לו ונוח מאד רוב הזמן.

    הוא זוחל מאד יפה וגומע קילומטרג' מרשים ביותר. בעייתי היא שהוא לא מראה אפילו סימנים של ישיבה וכשאני מנסה להושיב אותו הוא פשוט "נובל" ולא מחזיק עצמו, כן, הוא לא עושה כפיים, לא מחקה תנועות שחוזרות על עצמן המון פעמים. באופן רגיל אני מאמינה שכל תינוק צריך להתפתח בקצב שלו אך במקרה זה סובבים אותנו המון תינוקות בני אותו גיל או פחות, גם במשפחה וגם בגן וכולם כולל כולם הרבה יותר יציבים ממנו ומשתפי פעולה ממנו אם זה בשירי ילדים של תנועות ידיים ואם זה בכל מיני "תרגילים" אחרים. יש לציין שהוא מבלה שעות רבות על ביטנו מאז שהיה בן חודש וחצי, הוא מרים ראש גבוה, מותח ידיים כלפי מעלה כשהוא רוצה להגיע למשהו, מתהפך ללא כל קושי ככה שלא עושה רושם שהקושי הוא גופני.
    לא יודעת אם זה רלוונטי אבל הוא גם מקבל אומגה 3 מאז שהוא בן חצי שנה.

    1. האם יש סיבה לדאגה?

    2. האם יש מאבחנת שתגיע הביתה ומה העלויות של דבר כזה? (אני מניחה שתפנו אותי למאבחנת.. (: )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 9 חודשים וכמה ימים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    29/12/2010

    הי שני
    האם הזחילה שבנך זוחל היא זחילת 6 או זחילת גחון? כי מזחילת גחון לא ניתן להגיע לישיבה. כמה זמן הוא זוחל כך? איך הייתה התפתחותו עד כה? האם את מרגישה חולשה גם במצבים אחרים? אשמח לשמוע כמה שיותר פרטים על מנת לךהמישך בהתיחסותי.
    אני מגיעה לבית התינוק בכל מקום, התשלום תלוי במיקום.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשאלותייך...

    שני
    29/12/2010

    הוא זוחל על 6 מאז שהתחיל לזחול לפני כחודשיים וקצת.

    חוץ מעניין הישיבה ומה שסיפרתי בהודעתי הקודמת פיזית אני לא מרגישה שום חולשה, הוא מרים עצמו יפה עד שכמעט כל החזה שלו מתנתק מהריצפה כשהוא על הבטן....
    מבחינה מנטלית קצת מטריד אותי שהוא לא מחקה ולא מצליח לעשות פעולות שחוזרים איתו המון פעמים עליהם. כמו כפיים.. הוא מגיב לצלילים, לאנשים, יודע לזרוק את הגוף כדי לעבור מיד ליד כשהוא רוצה... בקבוק הוא מחזיק כבר כמה חודשים, בהתחלה בקבוק קטן ועכשיו גם גדול. ההתפתחות לפי טיפת חלב תקינה, אמרו לנו שיש חשש שרצועת הכתפיים חלשה אך איני רואה זאת לאור זה שהוא כן מרים את חוגרת הכתפיים כשהוא על הבטן ורוצה להגיע למשהו גבוה וזוחל המון על 6 גבוה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשאלותייך... - תגובה

    דבי גרוס דולב
    02/01/2011

    הי שני
    בנך לא נמצא בעיכוב התפתחותי אבל יתכן ויש קושי מסוים שמקשה עליו להגיע לכדי ישיבה עצמאית אחרי זמן כה ממושך של זחילת 6. אין לי היכולת לאבחן ולדעת מה מקור הקושי ללא היכרות על אף הפרטים שהוספת, לצערי. לפעמים מדובר בניואנסים קטנים של תנועתיות אשר עליהם פחות נותנים את הדעת בדרכי הטיפול הקונבנציאונליות ולכן לא אובחנו עד כה. יתכן גם שהדבר יקרה בזמן הקרוב.
    לגבי המחוות שציינת- יש מקום לתת לזה עוד זמן, גם עד גיל שנה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו