בת חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת חצי שנה
    מרין
    30/12/2010

    שלום!
    התינוקת שלי בת חצי שנה, מתפתחת כראוי ומתחילה להראות סימני זחילה (עדיין עם הרגליים קצת באויר).
    אין לה בעיה לשכב לא על הגב ולא על הבטן, מסתובבת לשני הצדדים ומאוד רוצה לשבת (אני מנסה למתן את עניין הישיבה).
    לפני כמה ימים שמתי לב שכל פעם שאני מחזיקה אותה בתנוחת ערסול - היא מתחילה "להילחם" בזה. עד כה היא הייתה מאוד נהינית לשכב ככה.
    היום לעיתים כאשר היא שוכבת על גבה היא דוחפת עם הרגליים לרצפה ועושה מין "גשר" ומרימה את הגב.
    אציין שבלילה היא מעדיפה לישון על הצד (מאז שהייתה תינוקת הייתי משכיבה אותה כך מחשש לפליטות) ולקראת הבוקר מסתובבת או לגב או לבטן.
    כאשר היא ממש עייפה היא נרדמת בתנוחת ערסול עליי.

    רציתי לשאול - האם זה אומר שהיא מקשיתה את גבה יותר מדיי (היות ושוהה הרבה זמן על הבטן) ובגלל זה התחילה להרגיש לא נוח בתנוחת ערסול או שזה עניין של גיל ופשוט היא מנסה להגיד לי שלשכב ככה פחות מעניין אותה כי זה מגביל את שדה הראייה שלה רק כלפי מעלה?
    מה אוכל לעשות על מנת לעזור לה קצת במתיחת הגב (במידה וצריך?)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חצי שנה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    02/01/2011

    הי מרין
    ההתנגדות לערסול נשמעת לי כמו התנגדות נטו ולא קושי או הקשתת יתר של הגב. עד עכשיו אפשרה ביתך את תנוחת הערסול ועכשיו הוא מעוניינת בדברים אחרים. התפתחותה תקינה ולכן אני לא רואה כל בעיה וגם לא צורך בתרגול מיוחד.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו