מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גזים בתינוקותלילי23/01/2011
שלום בתי בת חודשיים וחצי מהיום הראשון שהגענו הביתה היתה יודעת להבדיל בין יום ולילה קרה שפעם או פעמים בכתה בלילה וזה כי היתה מצוננת והתקשתה לנשום אבל בעיקרון היא לא ישנה לילות שלמים היא נרדמת ב-11 בלילה וקמה כל שלוש שעות לינוק עושה גרפס ונרדמת בחזרה גם בימים שסבלה מגזים היתה בוכה מגזים ביום אחה"צ והערב
ואח"כ הולכת לישון.
לפני שבועיים שמתי לב כי פתאום הגזים נעלמו לה לגמרי פשוט ילדה רגועה
לא בוכה לא ביום ולא בערב למשך שבועיים נורא שמחתי כי הגזים הללו פשוט סיוט ואז התחלתי לאכול הכל כולל קטניות,אורז,פרי הדר .... כל הדברים שאסור בהנקה והיא המשיכה להיות רגועה
לפני יומיים התחילה להיות נודניקת נורא ידיים כל היום בפה,הוצאת רוק כל הבגדים נרטבים
מרבה לבכות ואפילו קמה כל שעה בלילה לבכות לא אוכלת טוב פעם היתה יונקת מכל שד 5 דקות מלאות היום יונקת משניהם אולי 5 דקות וקקי כבר לא עשתה מספר ימים
טיפת חלב אמרו לתת לה מים שאולי ישחרר לה את הקקי אבל היא מסרבת לשתות מבקבוק
היא מרבה להיות נודניקית במשך היום לילל כל הזמן אחה"צ ובערב ולא מסוגלת לישון זמן
ממושך מה זה יכול להיות אולי שיניים בגיל כזה?אולי עצירות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה נכונה לאחר לידה
איילת24/07/2011אם דברייך נכונים שאכלת עדשים, וקטניות למיניהן והנקת את התינוקת, יש לעסות את בטן התינוקת ולתת לגזים לצאת מהגוף. תמשיכי להניק אותה, עד שזה יעבור, את יכולה לשלב לשלב תרופה להקלת כאבים ויציאות, אני אישית לא מכירה תרופות סבתא, רק משתמשת בסימיקול של טיפטיפות,
ואל תאכלי מאכלים נוספים שיגרמו לה לסבול מכאבי בטן וגזים, יש להמנע ממזונות כאלו כמו עדשים למשל שזה מה שגורם לגזים אצל תינוקות, אפילו שהושרו, אין לאכול מאכלים מסוג זה. ולהקפיד על תזונה נכונה - יש לחפש באינטרנט על תזונה לאחר לידה, ותבני לעצמך תפריט שיגרום לך ולתינוקת פחות סבל ויותר רוגע שקט :)
דרך הצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגזים בתינוקות - תגובה
אורנה עטאר24/01/2011שלום,
פורום זה לא עוסק בענייני תזונת תינוקות, את מוזמנת לפנות לפורום תזונת תינוקות הקיים באתר זה.
מניסיון כאם - האם נראה לך שהיא סובלת מגזים? האם היא מיישרת רגליים בזמן ההנק? במידה ואת רוצה לבדוק זאת את יכולה להוריד חזרה את כל הדברים שהחזרת לתזונה שלך ולראות האם זה משפיע?
הייתי מתייעצת עם רופא ילדים לגבי היציאות.
ולגבי שיניים - אני בספק אם בגיל כל כך מוקדם מוציאים שיניים....
בברכה,
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
