תינוק בן חודשיים וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן חודשיים וחצי
    נגלה
    05/02/2011

    שלום אני אם טרייה לתאומים בן ובת בני חודשיים וחצי נולדו בשבוע 34+2 יש לי שתי שאלות אני מתנצלת אם הגזמתי בשאלות אבל אמא חדשה תמיד רוצה לדעת הכל.... הם במצב טוב מבחינה בריאותית אוכלים טוב לעומת שהם פולטים אחרי כל אכילה לפעמים בא לי להשכיב אותם על הבטן שלי כאילו בטן מול בטן שאלתי היא 1-האם זה טוב גם אחרי אכילה למרות שהם פולטים?

    2-הם מחייכים עוקבים אחרינו עוקבים אחרי כל דבר שבא מולם או מצדדים יוצרים קולות עושים תנועות מה עוד מצופה מהם לעשות בגיל כזה?תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן חודשיים וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן חודשיים וחצי - תגובה

    דבי גרוס דולב
    06/02/2011

    הי נגלה
    1. זה תלוי בתינוק. אם יש נטייה גדולה לפלוט אז עדיף לחכות כמה דקות אבל אם את רואה שהשכבה כזו לא גורמת לפליטה אז את יכולה להשכיב אותם עלייך. אלה מסוג הדברים שאין חוקיות לגביהם אלא רק עניין אינדיבידואלי בין תינוק לתינוק.
    2. בגיל זה נרצה להרבות בשכיבה על הבטן, על הצדדים ותתחיל הרמת ראש.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו