התפתחות תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות תינוק
    יפעת
    09/02/2011

    בני בן 9 חודשים. בבדיקה שנעשתה בטיפת חלב, אמר הרופא כי לילד יש DELEY בהתפתחות ובכלל נראה שכל פעולה שעשה עד כה, לא עשה עד הסוף. בגיל הזה הוא צריך כבר לשבת, והוא עדיין לא יושב. רק כשהוא בעגלה, הוא מתיישב וגם זה למעט זמן ואז נשען אחורה. כמו כן הוא לא תפס באגודל ובאצבע צבעים קטנים שהרופא שם מולו. הוא כן תופס חפצים גדולים. הוא אינו זוחל גחון, אבל הוא זוחל בטן + דחיפת רגליים. הרופא שלח אותנו לפיזיוטראפיה.
    האם עליי לחשוש? אני לחוצה מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות תינוק - תגובה

    דבי גרוס דולב
    09/02/2011

    הי יפעת
    לכל עיכוב יש סיבה וכל בעיה כזו יש פתרון. בנך אמנם בעיכוב התפתחותי אבל זה לא מהווה אינדיקציה לשום דבר אחר ומה שחשוב זה לטפל ולתרגל.
    אני ממליצה בחון לשלב בפזיותרפיה גם אבחון ויעוץ של מדריכה להתפתחות תינוקות.
    שיטה זו, בה אני עובדת, עושה עבודה נפלאה עם אבחון קשיים ותרגול ביתי פשוט.
    לא אוכל לדעת מעבר לזה ללא היכרות עם התינוק, רק להרגיע ולהגיד שלתינוקות רבים יש קשיים התהפתחותיים וכמעט תמיד הם בגדר הנורמה וברי פתרון.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו