מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התעוררות בלילהרונית אשטמקר10/02/2011
ביתי בת ה18 חודשיים קמה בלילה כל יום באותה שעה בערך.בחודש שעבר הינו בביקור בארץ ומאז הכל השתבש כלומר מבחינת שעות שינה היא הייתה עולה לישון מאוחר ומידי פעם הייתה מתעוררת.ועכשיו שחזרנו היא לא נירדמת למשך כל הלילה
אני משכיבה אותה בשעה 8 וחצי היא בדרך כלל נרדמת מהר ומתעוררת בשעה 3 בערך ומבקשת לאכול.אני לפעמים נותנת לה חלב ולפעמים מים
אני כבר מיואשת ועייפה מהמצב הנוכחי
בבקשה תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעוררות בלילה - תגובה
דבי גרוס דולב11/02/2011הי בתיה
לצערי אין לי פתרון פלא להתעוררויות בלילה...עיסוקי העיקרי הוא התפתחות מוטורית של תינוקות,
מקווה שהרגלי השינה של ביתך יתאזנו במהרה.
בברכה
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבתיה
טלי בן דעת13/02/2011מתוך מה שכתבת אני מבינה שביתך תלויה בשני גורמים חיצוניים כדי לחזור לישון באמצע הלילה: מים וחלב. על פי שיטת לילה טוב בה אני עובדת מתפתחת במשך הזמן עמידות לגורמי תלות חיצונים כלומר מה שעזר פעם לחזור לישון כבר לא עוזר יותר. ובעקבות העמידות מגיעה הרגרסיה. במקרה שלך העמידות מתבטאת במצב של חלונות ערות באמצע הלילה.(ההתעוררות בשלוש בלילה והקושי לחזור לישון משם עד הבוקר)
ההשכבה בתחילת הלילה מאד משמעותית מכיוון שהיא מסמלת את מה שיקרה בהמשך הלילה,מבחינת הציפיות של בתך. שימי לב שביתך אינה נרדמת בעזרת בקבוק או מים בהרדמה הזאת.
אני מציעה לך ללמד את בתך להירדם באופן עצמאי, לצד הורדה הדרגתית של גורמי התלות. חשוב לציין שביתך כבר מזמן בגיל שאינה זקוקה לאוכל בלילה ויכולה לישון לילות שלמים.
בהצלחה
טלי בן דעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
