בת 8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 8 חודשים
    עדי
    13/02/2011

    שלום,
    הבת שלי בת 8 חודשים. התחילה להתהפך בגיל 6 חודשים גם מהבטן לגב וגם מהגב לבטן אבל תמיד דרך צד ימין. היא מסתובבת סביב עצמה- אבל שוב רק לצד אחד. רק השבוע התחילה להתהפך לשני הכיוונים בחופשיות- סיבוב סביב עצמה עדיין מעדיפה לצד אחד אבל מצליחה לשני הכיוונים.
    העניין הוא שפתאום התחילה לעלות על 6 להתנדנד- אפילו מכניסה את הרגל קדימה כאילו עושה צעד וככה מצליחה להתקדם. הבנתי שהיא אמורה לזחול גחון קודם ושזה חשוב בהתפתחות. היא כל הזמן כרגע עולה על 6 ומתנדנדת קדימה ואחורה אפילו מגיעה למצב של כמעט ישיבה- מתרוממת לעמידה על 4 ומשם מכניסה רגל אחת והשניה נשארת ישרה ודוחפת אחורה -כמעט מצליחה להתיישב.
    זה נשמע לכן כמו עיכוב כלשהו או דילוג שיהיה לה? ומה אפשר לעשות כדי לשנות את זה אם זה בעייתי.
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 8 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 8 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    13/02/2011

    הי עדי
    זחילת גחון היא זחילה טובה ותורמת להתפתחות התינוק אבל יחד עם זאת אינה הכרח התפתחותי שחשוב להתעקש עליו בכל מחיר. תינוק שכבר עולה על 6 , כמעט בלתי אפשרי להחזירו לגחון. אם את מתעקשת לנסות ללמדו זחילת גחון את יכולה לעשות זאת בעזרת מדריכה להתפתחות תינוקות אבל, כמו שכתבתי, זה לא הכרחי ולא יגרם שום נזק אם זה לא יקרה.
    התפתחותה של ביתך נשמעת לי תקינה ונורמלית.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו