ישיבה והתביישות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ישיבה והתביישות
    נטע
    23/02/2011

    בני בן שלושה חודשים, כל הזמן שאני יושבת עמו על ברכיי הוא מתאמץ להתיישב, אפילו שהוא רועד ממאמץ הוא אינו מוותר נח כמה שניות וממשיך לנסות. האם זה בסדר? האם זה הגיל? לפי מה שאני חושבת זה מאוד מוקדם. מאז שנולד היה ילד פעיל, זז כל הזמן לא מניח את הראש עליי אלא כל הזמן מתבונן מסביב.
    שאלה נוספת, האם יכול להיות שהוא מזהה כבר "זרים" (סבא וסבתא) למרות שהוא רואה אותם כל יום ומתבייש- שזה מתבטא בכך שהוא משנה כיוון של הראש שלו, מתחפר בצוואר שלי..
    האם שני הדברים הללו נכונים ויכולים להיות?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ישיבה והתביישות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישיבה והתביישות - תגובה

    דבי גרוס דולב
    23/02/2011

    הי נטע
    התישבות דרך שרירי הבטן איננה נכונה בשום גיל מפני שהיא איננה הדרך הנכונה להתישב ומפעילה לחץ ומתח יתר בשרירי הבטן והצוואר ולכן חשוב למנוע זאת מהתינוק ע"י המנעות ממצבי ישיבה למיניהם. המצב האופטימלי עבור תינוק הוא בזווית של 180 מעלות. תינוק בגיל כזה אמור להיות בעל מתח שרירים מאוזן ולא "חזק מידי". חשוב לראות שהתינוק יודע להניח את ראשו בעת שכיבה על הבטן ולנוח שם.
    הדרך הנוכונה להתיב היא לאחר עלייה על 6 והטיית הטוסיק לאחור וזה מגיע בסביבות גיל 7-8 חודשים בלבד.
    לגבי ההתבישות, קשה לי להגיד אם תינוק בגיל זה מתביש.

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו