חרדת נטישה בבן 5 חודשים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה בבן 5 חודשים?
    smooky77
    23/02/2011

    בני בקושי בן 5 חודשים אבל הוא מגלה סמנים של מעין חרדת נטישה: הוא בוכה כשמישהו חוץ מהורים (גם אדם יחסית מוכר) פונה אליו או מרים אותו, בוכה כשנשאר במועדון הילדים במכון הכושר ונרגע רק כשאמא מרימה אותו, צורח בנדנדה או בסלקל (לא תמיד) ופתאום נרגע כשאמא/אבא מרימים או מתקרבים אליו. אנחנו תמיד מנסים לחשוב האם הוא עייף או רעב אבל הרבה פעמים הוא בוכה במצבים הנ"ל גם לאחר שינה או לאחר אכילה.

    האם ייתכן שיש לו מעין חרדת נטישה שאמורה להתפתח רק בחודשים מאוחרים יותר? אם לא, מה זה יכול להיות ומה הדרך הנכונה להתמודד עם זה? להיות איתו כל הזמן או להרגיל אותו ע"י זה שניתן לו לבכות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת נטישה בבן 5 חודשים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת נטישה בבן 5 חודשים? - תגובה

    דבי גרוס דולב
    24/02/2011

    הי
    ישנם תינוקות רגישים יותר מאחרים ורגישות זו באה לידי ביטוי מקושי מול זרים וכדומה. אני לא בטוחה שמדובר בחרדת זרים קלאסית אבל בהחלט רגישות לזה. הדרך הנכונה להתמודד עם זה היא להמשיך ולחשוף את התינוק בפני המקומות בהם קשה לו אבל להיות מאוד קשובים כשמתעורר הקושי ולהכיל קושי זה. הכוונה היא לכך שחשוב ללכת למקומות בהם יש אנשים זרים, לתת את התינוק לידיים אחרות וכו אבל ברגע שלתינוק מתחיל להיות קשה והוא מגלה סימני בכי, לקחת חזרה לידיים. נטייה זו מתאזנת עם הזמן.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו