תינוק בן 8

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 8
    סיון
    09/03/2011

    שלום,
    התינוק שלי בן 8 וחצי ח'. נולד שבוע 36 באחוזון 22 במשקל.
    היום באחוזון 50 במשקל ואחוזון 75 בגובה.
    תינוק חברותי, מחייך לכל אחד, רגוע ונוח.

    שמתי לב ל-3 "תופעות".

    1. בימים קרים וגשומים הוא עצבני ולא רגוע.
    2. נבהל מאד מרעשים (בלנדר), רעשיים פתאומיים (פתיחת רדיו) ומתזוזות פתאומיות ומהירות. מתעורר מכל רעש קטן.
    3. התחיל להתהפך בטן לגב בגיל 5 וחצי ח' ונבהל מאד.
    היה מתהפך ובוכה או נצמד לדופן או למישהו ואז מתהפך.
    ואז הפסיק וחזר שוב אחרי חודש.
    מהגב לבטן מסרב להתהפך.

    לתופעה הראשונה חברה הסבה את תשומת ליבי רק היום.
    שבכל פעם ש"נדמה" לי שהתינוק חולה זה בימים הגשומים והקרים (מתחיל לפעמים כבר יום לפני שינוי מזג האויר).
    השבוע היינו באבחון פיזיוטרפיה בקופ"ח ונמצא שהכל תקין מוטורית רק שהוא איטי....
    הוא יעשה הכל בקצב שלו. הוא מרים יפה ראש, מכניס לבד מוצץ, מעביר חפצים מיד ליד, סיבוב ציר, גחון אחורה, מתרומם עם הישבן והרגליים האחוריות.
    אבל זחילה, ישיבה, התהפכות גב לבטן (ושיניים...) - עוד אין.
    לגבי רעשים - היא אכן אמרה שמדובר בגירוי יתר קל של מע' השמיעה.
    זה משהו שכדאי לבדוק או לטפל?

    לגבי חוסר רצון לנסות להתהפך היא אמרה שהוא חסר בטחון.
    שמתי לב שאם אנחנו בחברת תינוקות (שזה כל יום...) וילד בטעות נגע בו,
    הוא ישר מתחיל לבכות כי הוא נבהל וחושב שמכאיבים לו. קצת עדין נראה לי....
    והשאלה אם זה משהו זמני? חולף?
    הוא ילך לגן בגיל שנה וחודשיים .

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 8 - תגובה

    אורנה עטאר
    10/03/2011

    לין שלום,
    ממה שאת מתארת נראה כי מערכת שיווי המשקל של בנך צריכה להבשיל יותר בכדי להוביל אותו להיות בטוח בסביבתו, לא להיבהל שכמזיזים אותו מעט, לנוע יותר בבטחון בסביבה ולממש את שלבי ההתפתחות. לגבי התהפכות - הוא בעיכוב ואני מתראת לי (זו רק השערה לפי התיאור שלך) שזו הסיבה.
    לגבי התופעה הראשונה - אני לא מכירה את זה, ייתכן וזה קשור למזג שלו ולאופיו וכאן אני לא אוכל לסייע.
    לגבי היבהלות מרעשים - יש מה לעשות. בייחוד אם אמרו לך שמדובר בגירוי יתר קל.
    במקרה הזה אני לא מאמינה בפתרון בזק על פני דפיי הפורום אלא באבחון ע"י מדריכה להתפתחות תינוקות שתלווה אתכם עד להשגת שיפור הן בחשיפה לרעשים והן במימוש שלבי ההתפתחות ללא עיכובים.
    אנא שיקלי זאת.
    בברכה,
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו