מהי הליכה עצמאית?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מהי הליכה עצמאית?
    מיכל
    10/03/2011

    שלום התינוקת שלי בת שנה. עומדת עצמאית מספר שניות ומתהלכת סביב הרהיטים, הולכת באמצעות בימבה, כסא וכל מה שהיא מוצאת. בשבוע האחרון אני נותנת לה יד ואנחנו צועדות (אני מקפידה מתחת לחזה שלה ובכל פעם בצד אחר), היא אוהבת את זה והולכת כשהיא נוטה קצת קדימה ולעתים נתמכת בי. אתמול העמדתי אותה לפניי ופתאום היא התחילה ללכת לפחות חמישה צעדים לבד. אח"כ כשהעמדתי אותה ואמרתי לה "לכי לאבא" היא הלכה בשמחה ישר אליו. כשאנחנו הולכות יחד לצעצוע למשל לפני שמגיעים, אני מבקשת ממנה ללכת לצעצוע והיא עוזבת את היד ומגיעה לבד ואז מתיישב באיטיות לפניו.
    האם אני פועלת נכון בכך שאני מדרבנת אותה ללכת? האם הליכה עצמאית היא כשילד עובר ממצב של ישיבה לעמידה ללא כל עזרה (גם לא של עצם כלשהו) ומתחיל לצעוד?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מהי הליכה עצמאית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהי הליכה עצמאית? - תגובה

    דבי גרוס דולב
    10/03/2011

    הי מיכל
    זה בסדר להצעיד לפעמים את התינוק ולעודד אותו אבל חשוב לא להלחיץ. מדובר בשלב דרמטי בהתפתחות התינוק ומכיוון שביתך לא נמצאת בעיכוב ואף נתחילה כבר ללכת הרי שאין צורך להאיץ.
    הליכה עצמאית היא פשוט כשהתינוק מתחיל ללכת בעצמו באופן קבוע.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו