זחילה והתיישבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זחילה והתיישבות
    דנית
    23/03/2011

    שלום,

    ביתי המקסימה בת 9.5 חודשים. מתהפכת מהבטן לגב ולהיפך כבר מגיל 4.5 חודשים.
    זוחלת סביב צירה מאוד יפה. מסוגלת להגיע לכל חפץ בסלון ע"י גלגולים.
    לאחרונה החלה להרים את הישבן, אך עדיין ללא זחילה קדימה או עמידה על 6 (זוחלת גם לאחור). קשה לגרות אותה עם צעצועים מכיוון שאם החפץ רחוק ממנה והיא לא מגיעה אליו היא פשוט מוותרת וניגשת לצעצוע אחר, או שמתחילה לנפנף ידיים ורגליים באויר לאות תסכול.
    לזכותה יאמר שהיא מנסה להתקדם בהתחלה, וזה נראה כמו זחילת "פזצט"א" של החיילים. כמובן שזה קשה לה ואם היא לא מגיעה לצעצוע תוך מספר פעמים היא מוותרת.
    אני חייבת לציין שמכל היבטי ההתפתחות האחרים היא מאוד חיונית, חייכנית, מברברת, צוחקת ופשוט מדהימה, רק נושא הזחילה וההתיישבות קצת מטריד אותי.
    האם לפנות לאנשי מקצוע או לחכות עוד קצת ולראות מה קורה?
    בתודה מראש,
    דנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זחילה והתיישבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זחילה והתיישבות - תגובה

    דבי גרוס דולב
    23/03/2011

    הי דנית
    באופן כללי אנו מצפים לראות זחילה עד גיל 10 חודשים. ביתך עדיין לא בגיל זה אבל כבר קרובה לזה. אתם יכולים להמתין מספר שבועות בודדים לאבחון או להחליט לעשות זאת כבר עכשיו כדי להקדים ולעזור לביתך במקרה הצורך, הדבר נתון לשיקולכם.
    המלצתי החמה היא מדריכה להתפתחות תינוקות, אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו