תנוחת ערסול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תנוחת ערסול
    צפנת
    28/03/2011

    שלום,
    תמר שלי בת שלשה חודשים. רציתי לשאול כמה שעות בערך היא אמורה לישון במהלך היום. היא ישנה כבר לילה מלא, בין 6 ל-9 שעות (רצוף), לאחר מכן ישנה עוד שעתיים- שלוש עם קימה באמצע לאכול ואח"כ יש ימים שלאורך היום היא אינה ישנה כלל אלא נרדמת פעמיים עד שלוש למשך לא יותר מחצי שעה אם בכלל. הם זה נורמלי? ולחלופין, אם היא נרדמת במהלך היום לשלוש/ארבע שעות רצןף, האם זה לא ישפיע לה על נת הלילה?

    שאלה נוספת, האם תנוחת העירסול במנשא בד ארוך אינה פוגעת בהתפתחות עמוד השדרה של התינוק? מצד אחד שמעתי שהתינוק צריך להיות ב-180מעלות אך מצד שני שמעתי שגם תנוחת העירסול מקנה המון יתרונות (שמוכחים לי ע"י תמר) אך אכן נראה כאילו היא מעוכה שם בפנים. האם זה לא פוגע במשהו מבחינת ההתפתחות? כמה שעות ביום אפשר לשים אותה מעורסלת כך במנשא?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תנוחת ערסול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנוחת ערסול - תגובה

    אורנה עטאר
    28/03/2011

    צפנת שלום,
    לגבי שינה - יש פורום העוסק בשינה ואת מוזמנת להפנות את השאלה לשם. מניסיוני כאם אני יכולה לומר לך שהרגלי השינה של הקטנטנים האלו משתנים רבות בשנה הראשונה לחייהם.
    לגבי ערסול - מומלץ לערסל ומומלץ לשהות במשטחים של 180 מעלות יחדיו.
    אין זה מזיק ואף מאוד מועיל לשהות בתנוחת ערסול. יתרונותיה רבים:
    1. מזכירה תנוחה עוברית ולכן לרוב מרגיעה.
    2. זוקפי הגב מתארכים - כל שריר שצריך להתכווץ רצוי שיידע גם להתארך ולכן ערסול תורם אח"כ לשכיבה נינוחה על הבטן.
    3. ידיים באות לקו האמצע - שזהו שלב התפתחותי וכן עוזר אח"כ בשכיבה על הבטן על המרפקים.
    4. הקרבה, התנועה והחום!!!
    5. הורדת מתח משרירי בית החזה והבטן - עוזר במניעה של גזים וגן מסייע אח"כ לשכיבה על הבטן.
    ובטח יש עוד יתרונות ששכחתי......
    אם עד גיל שלושה חודשים נשיאה במנשא היא מומלצת ורצויה ככל שניתן, בגיל שלושה חודשים ואילך רצוי שבתך תהיה מעורסלת אך גם יהיה לה "זמן מזרון" בכדי לתרגל שכיבה על הבטן, הרמת ראש וכו'. שלבי בין הדברים.

    בברכה.
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    צפנת
    28/03/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו