מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שכיבה על הבטן לבן 3 חודשיםגלית29/03/2011
שלום,
יש לי שאלה: הבן שלי בן 3 חודשים. במהלך היום הוא ישן רק על הבטן (הרגלנו אותו ככה בגלל גזים והשארנו כי הוא ישן ככה יותר טוב) ובלילה על הגב. אין לו בעיה לישון על הבטן והוא אף מעדיף את זה - על הגב הרבה יותר קשה לו להרדם, וכשניסיתי לפעמים במהלך היום להרדים אותו על הגב היה לו קשה להרדם.
את רוב שעות הערות שלו הוא מבלה על הגב. כשאני משכיבה אותו על הבטן כשהוא ער, כדי שירים את הראש, הוא מחזיק כמה דקות (בין 1 ל-5 תלוי כמה הוא עייף) ואז הוא מתעייף, מוריד את הראש, ומתחיל להתבכיין ולצווח עד שאני מחזירה אותו לגב. הוא ממש "מסרב" לשכב על הבטן עם הראש על המיזרן.
האם זה בסדר? יכול להיות שבגלל שהוא ישן על הבטן השכיבה הזאת מתקשרת לו לשינה, ובגלל זה הוא "לא מוכן" לשכב על הבטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכיבה על הבטן לבן 3 חודשים - תגובה
ליאת קופיט29/03/2011שלום אמא של איתי,
בגיל 3 חוד' אנו רוצים לראות שתינוק יודע לשכב על כל צידי גופו (בטן, גב, צידי הגוף, ) גם בשעות ערות ובנינוחות, בדר"כ כאשר תינוק מתנגד למנח מסויים זה נובע מקושי מוטורי, כמובן שיכול להיות גם שהוא מלכתחילה לא רוצה לשכב בשעות הערות על בטנו כי הוא מקשר זאת לזמן שינה, אך אני מאמינה שזו לא הסיבה העיקרית לכך. אני ממליצה לך לעבור בפורום ולהסתכל על תרגילי איכות זמן שהייה על הבטן ולתרגל איתו.
אשמח להתעדכן עוד שבועיים מה קורה עם איתי האם יש שיפור מסויים ולעזור בהמשך.
בהצלחה,
ליאת קופיט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
גלית29/03/2011אז כמה זמן הוא אמור להישאר על הבטן בגיל הזה? בכל פעם כשהוא ער ועירני אני מתרגלת איתו על הבטן - עם או בלי מגבת מגולגלת, לפעמים על כדור פיזיו, מדברת איתו ושרה לו, אבל ברגע שהוא מתעייף הוא מתחיל לקטר. איפה אני יכולה למצוא תרגילים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
