נופלת אחורה במגלשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נופלת אחורה במגלשה
    ג'ני
    05/04/2011

    שלום

    בתי בת 1.9, כשהיא מתגלשת במגלשה בפארק שעשועים היא מתחילה בישיבה ותמיד מסיימת בשכיבה על הגב, לא מצליחה להחזיק את הגב תוך כדי הגלישה.

    כשהייתה בת שנה אובחנה בהיפוטוניה קלה וגמישות יתר, התחילה ללכת בגיל שנה ו-5חודשים בערך (לא זחלה גחון ולא שש, מגיל שנה וחודש התקדמה ע"י קפיצות על הטוסיק). היום היא הולכת ורצה.

    אני מניחה שהבעיה לא נעלמה לגמרי וזאת הסיבה ל"בעיית המגלשה"...
    בזמנו הלכנו כמה פעמים לפיזיוטרפיה אבל לא נראה לי שזה ממש עזר.

    איך בכל זאת אוכל לעזור לה???

    בתודה ג'ני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נופלת אחורה במגלשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נופלת אחורה במגלשה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    05/04/2011

    הי ג'ני
    בעיות מסוג אלה שתיארת בתוספת דילוג על זחילת 6 אכן לא נעלמות מעצמן אם לא מטפלים בהן. מדובר בחוסר של שלב התפתחותי חשוב ובסיסי שיכול להשפיע באופנים שונים על התפתחות הילד. הגלישה במגלשה היא רק סימפטום ולכן אין אפשרות לתת מענה מעמיק דרך פורום. מומלץ לתרגל עם הילדה פעילות גופנית מותאמת להתפתחותה המוטורית.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו