מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התפתחות הילדהאירה07/04/2011
שלום רב!
יש לי ילדה בת 6 חודשים שאני רוצה לדעת עם היתפתחותה תקינה למה יש לי ילד בן 5 והוא היתפתח הרבה יותר מהר מימנה אז אני רוצה לדעת עם איך שהיא מתפתחת זה תקין לגילה אז ככה: היא מתהפחת מהבטן לגב ולא מתהפחת מהגב לבטן. היא לא יושבת ועם אני משיבה אותה אז היא ממש מתקפלת (מורידה את הראש לכיון הרגלים) היא מחייכת המון אבל לא צוחקת בקול. ההברות היחידות שהיא אומרת זה אההה או אווו.. (וזהו.. למרות שאנחנו מנסים ללמד אותה הברות אחרות אבל היא פשוט מסתכלת אלינו ומחייכת אבל לא עונה או מגיבה) היא מצליחה להחזיק צעצועים אבל מנסה להכניס אותם לפה וכשזה לא יוצא לה היא מתחילה לצרוח בקולי קולות. כשאני משכיבה אותה על הבטן היא מרימה את הטוסיק ומרימה את הראש ומתחילה לזוז קצת קדימה אבל גם זה מלווה בהמון צרחות..(בגלל זה אני לא יכולה להשעיר אותה לזחול או להתהפך יותר מ 2-3 דקות) בעיקרון היא ילדה רגועה אבל כשמשהו לא יוצא לה או כשהיא צריכה להישתדל לעשות זאת אז זה בדרך כלל מלווה בצעקות... דרך אגב היא התחילה להיתהפך רק לפני איזה חודש... תודה מראש עם התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפתחות הילדה - תגובה
דבי גרוס דולב07/04/2011הי אירה
בגיל 6 חודשים אנו מצפים להתהפכויות סדירות לשני הצדדים. בפורום זה תוכלי למצוא תרגילים כדי לעודד את ביתך להתהפך לצד אליו היא מתקשה.
לישיבה אנו לא מצפים ממנה מפני שהתישבות עצמאית מגיעה רק לאחר עלייה על 6 ועד אז מאוד מומלץ לא להושיב שכן גופה אינו מוכן לזה.
הדיבור שלה תקין ולכל תינוק יש את הקצב שלו להתפתחות השפה. וזה גם בסדר וחשוב להכניס צעצעוים לפה וגם להתעצבו כשזה לא הולך.
בברכה
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה...
אירה07/04/2011תודה רבה על התשובה הרגעת אותי מאוד... אבל עדין מאוד מדאיג אותי שהיא בת 6 חודשים ועדין ממש בקושי צוחקת בקול למרות שהיא מחייכת המון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה... - תגובה
דבי גרוס דולב07/04/2011בד"כ זה בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
(1).jpg)