הפעלת תינוקת בת 7 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפעלת תינוקת בת 7 חודשים
    ליבי
    13/04/2011

    היי,
    ביתי בת 7 חודשים עוד כשבוע, היא מתהפכת, מפטפטת, זזה צוחקת, בקיצור- מקסימה!!!!!
    העניין שהיא משתעממת בקלות, אחרי 5 דקות על משטח הפעילות היא מתחילה "להתלונן" ולא מתעניינת יותר בכלום.
    אני מחליפה לה משחק או משנה לה את המקום אך היא מתלוננת.
    בנוסף, היא לא מוכנה שאני אצא מתווך ראיתה אפילו לרגע.
    מה את ממליצה ? איך אפשר להפעיל אותה ושתגלה עניין?
    האם טיול של כשעה וחצי ביום בעגלה ולאחר מכן משחק בג'ימבורי זה בסדר? האם שהייה ממושכת בעגלה יכולה להזיק? (היא לא מתלוננת):)
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפעלת תינוקת בת 7 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפעלת תינוקת בת 7 חודשים - תגובה

    ליאת קופיט
    15/04/2011

    ליבי שלום,

    אני שמחה לשמוע שבתך מפותחת יפה, ערנית ומגיבה לסביבה ואת צודקת, זהוא גיל אשר בו התינוקת מחפשת יותר גירויים ועניין בסביבה אך אין זה אומר שאנו ההורים צרכים להוות עבורם "צוות בידור", את יכולה כמובן לרדת איתה ולטייל איתה במשך שעה בעגלה, ללכת לגן שעשועים לפרוש שמכה על הדשא ולתת לה להסתכל על הילדים ולהנות, להפגיש אותה עם עוד תינוקות, ללכת לג'ימבורי וכד'.
    לגבי יציאה מטווח הראיה שלה- בגיל זה המון פעמים מתפתח חרדת הנטישה ולכן אני ממליצה לך לשחק איתה בהמון משחקי "קו-קו" להעלם (אפילו ע"י הסתרת הפנים עם חיתול) ולחזור, אם היא נמצאת בחדר מסויים בית ואת צריכה לעבור לשניה לחדר אחר, תיידעי אותה בקול רם ומלא בטחון שאת פה ושאת כבר חוזרת.

    בהצלחה,
    ליאת קופיט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו