הילדה לא רגועה בכלל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הילדה לא רגועה בכלל
    אירה
    17/04/2011

    שלום אני לא יודעת עם את יכולה לענות לי אל זה אבל עם כן אני אשמח מאוד...
    יש לי ילדה בת חצי שנה שכבר כמעט שבועים פשוט צורחת בלי הפסקה היא צועקת על הידים וכשהיא שוכבת במיטה על הגב או על הבטן ובעיקרון לא משנה מתי. היא בקושי משחקת עם צעצועים וגם לא ממש מתפתחת כי אני לא יכולה להשכיב אותה כי היא צורחת בנוסף היא כמאט ולא יושנת היא יושנת אולי 5 שעות ס"כ ביממה היא מפחדת מזרים (כלומר כולם חוץ מאמא ואבא אפילו מסבא וסבתא היא מפחדת) היא לא הולכת לאף אחד והפחד אפילו מגיעה למצב כזה שאפילו כשהיא אצלי על היידים ומשיהוא מתקרב לשחק איתה היא ישר מתחילה לבכות ולצרוח וגם עם היא שומעת רעש כול שהוא כמו שיעול או אפצי היא גם ישר נבהלת... מה זה יכול להיות ואיך אני יכולה לטפל במקרה כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילדה לא רגועה בכלל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילדה לא רגועה בכלל - תגובה

    דבי גרוס דולב
    17/04/2011

    הי אירה
    יש להבדיל בין חוסר השקט לבין חרדת הזרים. חרדת זרים היא תופעה מוכרת סביב גיל זה ולמרות זאת חשוב להמשיך ולחשוף את התינוקת למקומות חדשים ולאנשים נוספים תוך כדי רגישות לקושי שלה.
    ולגבי חוסר השקט שלה- לא ניתן לדעת את מקורו בלי לראות את התינוקת. הדבר יכול לנבוע מסיבות שונות- החל מבקיעת שיניים ועד לטמפרמנט.
    מכיוון שאינני מכירה אתה התינוקת אני ממליצה על התייעצות עם רופא הילדים שלכם.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אירה
    17/04/2011

    היתעצתי עם הרופא הוא אמר שזה לא שיינים ושזה ככול הנראה חרדות רק לא ידוע לי מאיפה לילדה בת 6 חודשים יש חרדות (אף פעם מאז שהיא נולדה לא השערתי אותה לבד אם אפאחד אני איתה 24 שעות ביממה) יש לך אולי עצה כול שהיא איך אני יכולה לטפל במקרה הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    דבי גרוס דולב
    17/04/2011

    הי אירה
    אני אמנם לא עוסקת בתחום הריגשי אבל יכולה להגיד מנסיון שכשמדובר בחרדות זה קשור לטמפרצנט של התינוק ולאופי שלו כרגע, ואופי אי אפשר לשנות. אפשר וחשוב לחשוף את ביתך לאנשים חדשים, למקומות רועשים אבל לזכור גם להכיל את הקושי שלה ע"י אחיזה קרובה, שימוש במנשא ולקיחה לידיים כשיש צורך. החשיפה למקומות שמפחידים אותה, מטרתה היא לאפשר לה להתמודד ולהתגבר מעט אבל יחד עם זאת לתת לה להרגיש שיש מישהו יחבק ויעטוף כשיש צורך. נטיות כאלה נוטות להתאזן עם גדילתו של התינוק , הליכה לגן ובטחון בסביבה שלו.
    בכל מקרה חשוב לקבל את התינוק כפי שהוא ובמקביל לא למנוע ממנו חשיפה לעולם.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אירה
    18/04/2011

    באמת תודה רבה אתן עוזרות לי כול פעם שיש לי בעיה כול שהיא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו