לא מתהפך...מודאגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מתהפך...מודאגת
    נס
    24/04/2011

    הי,
    בני יהיה בן 6 חודשים השבוע ולא מתהפך.
    ראיתי פעמיים שהתהפך. פעם אחת מהבטן לגב ?(4 חודשים) ופעם אחת מהגב לבטן. לפני כמה ימים.
    אבל הוא לא מתהפך . הוא חזק. יציב מאוד על הבטן. אבל כל הזמן חוזר לתנוחת אוירון, ויוצא ממנה. ברור לי שאם היד לא תהיה תחת בית החזה הוא לא יצליח להתהפך מהבטן לגב. איך מאמנים אותו בזה?
    האם העיכוב מדאיג? מדובר בתינוק ערני תקשורתי מאוד וחיוני.

    תודה
    נס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מתהפך...מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מתהפך...מודאגת - תגובה

    דבי גרוס דולב
    24/04/2011

    הי נס
    מכיוון שמדבור כבר בעיכוב ולא רק בקושי קטן אני ממליצה לקבל אבחון. לא מפני שיש מקום לדאגה אלא משום שכשתינוק לא מממש את שלבי ההתפתחות אותם הוא אמור לבצע יש סיכוי גדול שהוא מתקשה בכך מסיבה פזיולוגית. את הסיבה חשוב לאבחן גם כדי לאפשר לבנך התפתחות תקינה וגם על מנת שלא תופיע בהמשך ההתפתחות.
    יתכן ויש קשר בין תנוחת האווירון וחוזקו של בנך לבין העיכוב וזאת מכיוון שתנוחה זו וטונוס שרירים מוגבר מקשים על התהפכויות.
    את יכולה לנסות ולתרגל מעט תרגילים לעידוד התהפכויות אבל אני ממליצה יותר לקבל אבחון וללמוד תרגילים מתאימים, אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו