שינוי בהסדרי שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינוי בהסדרי שינה
    אורי
    27/04/2011

    שלום רב,
    הבת שלי בת 4.5 חודשים.היא נרדמת איתנו במיטה ואז אני מעבירה אותה למיטה שלה. הסידור דיי נח ליף כי בזמן שאני שוכבת לידה עד שתרדם אני עצמי נחה.
    אני רוצה להרגיל אותה להרדם במטה שלה. איך אני יכולה לעשות זאת?
    היום ניסיתי לשבת ליד המיטה כשהיא שוכבת לקראת שינת לילה (האורות מעוממים והיא רגילה שצריך ללכת לישון) ולא הצלחתי מרוב צווחות וחוסר רוגע מבחינתה. איך אני יכולה להרגיע אותה ולהראות לה שזה בסדר וצריך להרדם במיטה שלה ללא בכי וצווחות מצידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי בהסדרי שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בהסדרי שינה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    28/04/2011

    הי אורי
    לצערי אין פתרונות קסם להקניית הרגלי הירדמות חדשים. הדרך היחידה לעשות היא פשוט להתחיל בתהליך בהחלטיות ובלי לסגת ובכך לבלבל את התינוקת. יש להניח את התינוקת במיטתה בזמן המתאים וכשמתחיל בכי לקחת לידיים, להרגיע ולהחזיר למיטה.
    וכך שוב ושוב עד שתתחיל התינוקת להבין ולהתרגל לסדר החדש. אין צורך לתת לתינוקת לבכות אלא להיות שם עבורה, יחד עם זאת חשוב להיות עכביים על מנת שהתנליך יצליח. נותר רק להחליט האם זה נכון ומתאים לכם שכן מדובר בתהליך מעט קשה לשני הצדדים.
    בהצלחה!

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו