שלוש שאלות -תינוק בן 5 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלוש שאלות -תינוק בן 5 חודשים
    ענת
    04/05/2011

    שלום!
    בני בן 5 חודשים

    1. האם כדאי לחשוף אותו לטלוויזיה? יש דיסקים של בייביאנשטיין מגיל 0! האם מומלץ?

    2. מאיזה גיל אפשר להושיב אותו? ומתי אפשר לשים אותו בטיולון ולעלות קצת את המשענת (כך שלא יהיה במצב שכיבה מוחלט)

    3. מהתחלה השכבנו את התינוק לישון מאוחר בלילה, הוא הולך לישון איתנו ב11 בלילה והוא קם בעשר בבוקר (אחרי שקם בשש לאכול בקבוק). אני רוצה עכשיו לקראת החזרה לעבודה והכניסה שלו לגן, להקדים לו את השעה, לפחות לתשע בלילה. איך עושים זאת? (מנסים כבר שבוע וזה לא מצליח).

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלוש שאלות -תינוק בן 5 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    04/05/2011

    הי מאי
    1. ההמלצה היא לא לחשוף תינוקות לטלוויזיה לפני גיל שנה ולפי דעתי האישית גם לאחר מכן אין בכך אף צורך (חוץ מזה של ההורים...). לטלוויזיה אין אף תרומה להתפתחות התינוק, להיפך, היא רק מזיקה, כ"נל לגבי קלטות.
    2. כל עוד התינוק לא מתחיל לעלות על 6 ומנסה להתיישב כדאי להמשיך בהשכבה בזווית של 180 מעלות או קרוב לזה. הטיית הגוף לישיבה לפני שהוא מוכן לזה עלולה לגרום לשיבושים בהתפתחות המוטורית.
    3. לצערי אין לי פתרון קסם לבעיה זו. צריך להתחיל בהדרגתיות להשכיב יותר ויותר מוקדם ובמקביל להעיר את התינוק מעט יותר מוקדם עד שיתרגל לזה.
    בהצלחה!

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! ועוד שאלה

    ענת
    05/05/2011

    התחלתי לפני חודש בטעימות. הוא לא אוכל יותר מכפית ביום.
    בביקורת אתמול בטיפת חלב האחות אמרה לי שהוא לא עולה במשקל וכדאי להכנס בקצב לעניין הטעימות ושעד סוף החודש הוא צריך לאכול מנה של ירקות טחונים במקום בקבוק.

    השאלה היא - איך אני יודעת כמה אוכל טחון הוא אוכל בארוחה? האם 120 מ"ל של תחליף חלב אם שווים ל 120 מ"ל של אוכל טחון? איך למדוד את האוכל הטחון? (חשבתי לשים בבקבוק ואז לשפוך לצלחת.... או שיש פתרון יותר טוב?)

    רק להזכיר הוא בן 5 חודשים, שוקל 6300 ואוכל 120 בכל ארוחה (אוכל כל 3 שעות)

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! ועוד שאלה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    05/05/2011

    הי מאי
    אני לא עוסקת בנושאי תזונה אלא בהתפתחות מוטורית בלבד אבל חייבת להגיד שגיל 5 חודשים הוא קצת מוקדם מכדי "להכנס לקצב" בענייני המוצקים או לדאוג בעינייניהם,
    יש תינוקות שלוקח להם יותר זמן להתרגל למוצקים.
    ליתר שאלותייך אנא התייעצי בפורום תזונת תינוקות.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו