ישיבה המשך...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ישיבה המשך...
    אוקסנה
    03/06/2011

    דבי שלום,
    בתאריך 31.5 כתבי הודעה וענית לי עליה וביקשת שאני אענה על השאלות ששאלת... אז הינה הן התשובות
    בני התחיל לזחול על 6 לפני שבועיים פלוס מינוס, אולי אפילו שבוע וקצת, לא זוכרת במדויק.. אבל לא לפני הרבה זמן.

    הוא מטה את הטוסיק לצד מידי פעם, לא משהו קבוע. שלשום שמתי לב שהוא אפילו התיישב בכוחות עצמו לכמה שניות בודדות ואז המשיך לזחול. ומאז שום דבר לא קרה.

    כמו שציינתי בהודעה הראשונה שהוא כבר נעמד על הברכיים לפעמים זה בישיבה על הברכיים ולפעמים זה ממש עמידה על הברכיים תוך כדי שהוא אוחז במשהו.. אני לא רוצה שהוא ידלג על שלבי התפתחות כי עד עכשיו הכל היה בסדר, חוץ מהחלק של הישיבה וזה קצת מתחיל להלחיץ אותי האמת

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ישיבה המשך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישיבה המשך... - תגובה

    דבי גרוס דולב
    03/06/2011

    הי אוקסנה
    לפי תיאורך נשמע שבנך כבר ממש בדרך להתישבות ושהוא לא הולך לדלג על לשב זה. בנתיים תני לו הרבה הזדמנויות לזחילה ע"י זה שתקראי לו אלייך מקצה בית לקצה שני, תבלי איתו במקומות בהם אין כיצד להיעמד וכדאי גם לא לעודד את העמידה.
    יתכן והוא מפתח את הזחילה והעמידה במקביל. אם יהיו לך עוד שאלות או ספקות, את מוזמנת לחזור אלי.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו