תנועת ציר ושכיבה על הבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תנועת ציר ושכיבה על הבטן
    רויטל
    14/06/2011

    היי לכולכן

    בתי בת 4 חודשים ועשרה ימים כשהיא שוכבת על הגב ולא משנה היכן אם זה באונברסיטה ואם זה במיטה כשהיא הולכת לישון תמיד אראה אותה במצב מאוזן היא דוחפת עם הכפות הרגליים ומסתובבת ציר של כמעט 180 מעלות או שאם היא בעגלה היא דוחפת עם הרגליים ומגיעה לראש העגלה על מה הדבר מרמז ? האם זאת התקדמות לשלב נוסף ? האם זה מתאים לגילה ? ד"א יש לציין ששכיבה על הבטן לישון היא לא אוהבת אך בהחלט אם אני שמה אותה על הבטן היא מרימה יפה את הראש אם זה קדימה ואפילו אם אני מעליה היא מסתכלת וגם לצדדים כמעת יותר מ90 מעלות אך מחזיקה מעמד כשהיא שוכבת על הבטן לא יותר מ 10 דקות ומרכינה את ראשה ובוכה מחוסר אונים מרכינה את ראשה אך מסרבת להניח את ראשה כאילו ניראה כי השרירי שלה מתוחים אני אפילו עוזרת לה להניח את הראש ושמה לה מוצץ ומניחה את כף ידי על ראשה ומסובבת בעדינות את ראשה הצידה במטרה שתשכב היא נרגעת מהמוצץ אך מסרבת להניח את ראשה ודוחפת את הראש בהתנגדות כלפי מעלה כאילו לא נוח לה מה אני יכולה לעשות אילו תרגילים? והאם אנסה להשכיב אותה על הבטן כשהיא רדומה לגמרי וזה אכן יקרה, האם זה יעזור לה להתרגל לכך ? או מכיון שהשרירים גם כך רפויים כשהיא ישנה זה לא יתרום .אשמח לתשובתך המהירה כי לגבי השכיבה על הבטן מציקה לי מתחילת היוולדה ואל תשכחי את שאלתי הראשונה תודה שוב ד"א שאלה קטנה נוספת האם זה בסדר שהיא עדיין לא מתהפכת מהבטן לגב ?היא עושה זאת רק בגלל שלא נוח לה התנוחה הזאת אז היא מטה את כל המשקל שלה על צד אחד ומתהפכת האם זה גם משהו ?או שזה מכייון שאין לה כוח להיות מספיק זמן על הבטן אז היא עושה זאת . שוב תודה וסליחה על שעיפתי אתכם בקריאה מרובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תנועת ציר ושכיבה על הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנועת ציר ושכיבה על הבטן - תגובה

    דבי גרוס דולב
    14/06/2011

    הי רויטל
    מה שאת מתארת נשמע מתאים לתינוקות בעלי מתח רב בשרירי הגוף. חוסר השקט, הדחיפה עם הרגליים,התנועה המתמדת ובעיקר הקושי להניח את הראש עלולים להעיד על כך.
    השכבה לישון על הבטן יכולה בהחלט לעזור מעט כי אז השרירים מספיק רפויים על מנת לנוח שם אבל לדעתי מה שיותר נדרש הוא לבדוק האם יש טונוס שרירים מוגבר וגם ללמוד תרגילים כיצד להרפות את גופה של ביתך ולאפשר לה התפתחות נינוחה וגם נכונה. אשמח לעזור.

    וזה בסדר שביתך אינה מתהפכת עדיין, שלב זה מתרחש בין 4-6 חודשים אבל חשוב תחילה שתהיה שכיבה נינוחה על הבטן.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו