נטייה לימין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטייה לימין
    ג'ני
    16/06/2011

    שלום רב
    ראשו של בני בן השלושה חודשים כל הזמן נוטה לצד ימין, הוא מסתכל רק ימינה גם כשמנסים לסובב, לשנות תנוחות או לגרות אותו מצד שמאל הוא נשאר בימין וכשאין ברירה מתחיל להתנגד ולבכות. גם כשהוא ישן ראשו מוטה ימינה, הדבר אף גרם לכך שראשו פחוס בצד ימין בצורה מאוד נראית לעין. מה עליי לעשות כדי לשנות את זה? אציין כי כשאני משכיבה אותו על הבט,ן פעולה שהוא אגב ממש לא מחבב, הוא מרים את הראש וגם אז מסתכל רק ימינה ומרים ידיים באוויר. האם זה בסדר? יסתדר לבד? או שצריך להתעקש?
    ושאלה נוספת על הרגלי שינה, לפעמים נדמה לי שהוא ישן יותר מידי, יכול לישון מהלילה בסביבות 23:00 ועד 13:00 בצהריים יום למחרת באמצע לקום לאכול פעם אחת ולישון מספר פעמים גם במהלך היום. האם זה תקין?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטייה לימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטייה לימין - תגובה

    דבי גרוס דולב
    18/06/2011

    הי ג'ני
    את מתארת נטייה חד משמעית וחזקה שיכולה להוות סימן לטורטיקוליס. מדובר בנטיית הראש ימינה עכב קיצור של שרירי הצוואר והדבר משפיע גם על השכיבה על הבטן.
    מכיוון שלא מדובר רק בהעדפה קלה אלא בנטייה אני ממליצה בחום לקבל אבחון ספציפי ואישי וכך גם ללמוד תרגילים מתאימים על מנת לאזן נטייה זו ולהעניק לבנך התפתחות מוטורית נעימה ונכונה, אשמח לעזור.

    שעות השינה של בנך אכן רבות אבל בגיל זה עדיין מדובר בתחום התקין.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו