שלום דר אסנת , עשיתי את הבדיקה, אשמח לפיענוח, תודה רבה

מנהל הפורום

ד"ר אסנת רזיאל
ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169
לקביעת תור אצל ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169 ללא פרסום בפורום
 
  • שלום דר אסנת , עשיתי את הבדיקה, אשמח לפיענוח, תודה רבה
    רוני
    19/10/2021

    שלום דר , אודה לך מאד אם תוכלי לומר לי מה הפיענוח של המושגים שהרופא רשם. הייתי קצת מעורפלת מההרדמה, הבנתי שזה לא חלילה מחלה קשה. השאלה האם רופא מזהה במיידי שזה כן או לא מחלה קשה, והאם יכול לקרות מצב שרופא רואה שזה לא מחלה קשה והביופסיה כן מזהה, הבנתי ממנו שזה מראה איזה סוג דלקת וגם האם זה הליקובקטר. להלן מה שרשום: ושט - תקין כל אורכו מסתיים בגובה 36 ס"מ עם בקע סרעפתי של כ-6 ס"מ אזופגיסיס דרגה A נלקחו ביופסיות מהמעבר למבחנה 2.
    קיבה - תקינהלכל חלקיה. באגסרום פרה פילרי רירית מודלקת קלות עם בליטות שטוחות אדמדמות נלקחו ביופסיות למבינה 1 תריסריון - בצל התריסריון וחלקו השני תקינים.
    אבחנות: 530.10 esophagtits מה זה בבקשה?
    553.3 diaphragmatic hernia
    535.50 gastritis
    פעולות: 44.13 gastroscopy

    המוון תודה לך על המענה, רוני

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר אסנת רזיאל - 055-4533169

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האבחנה בקע סרעפתי ודלקת בושט

    ד"ר אסנת רזיאל
    19/10/2021

    האבחנה בקע סרעפתי ודלקת בושט
    אין שום דבר רע וגם לא חשד למשהו רע
    הדלקת נובעת מעליה של תוכן חומצי עקב הבקע הגדול
    תשלימי גם צילום ושט קיבה
    וגם בדיקת צואה להליקובקטר
    ותאמי מולי יעוץ
    נבחון יחד אם יש צורך לתקן את הבקע
    בינתיים יש ליטול נקסיום, גביסקון, אזוקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו