תופעות לוואי חמורות סאקסנדה

מנהל הפורום

ד"ר אסנת רזיאל
ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169
לקביעת תור אצל ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169 ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות לוואי חמורות סאקסנדה
    Éden Lee Mishal
    28/09/2022

    שלום וברכה,
    אני מטפלת בסאקסנדה מזה 13 ימים. לאחר שבוע במינון 0.6 עליתי ל1.2, השינוי העיקרי היה שלא היו לי יציאות כלל( חוץ משתן) במשך 3 ימים. בערב החג עברתי לילה מהגיהינום.
    בחילות, שיהוקים קשים, נפיחות קשות מאוד, ו15 פעמים בהם שלשלתי כל הלילה. בבוקר הרגשתי טוב יותר, אך מיובשת ורעבה.
    החזרתי את המינון ל0.6, ביום הראשון היה מעט שיפור, עדיין שלשולים אבל הרבה פחות תופעות לוואי, ואילו ביום השני הרגשתי סליחה על התיאור, שאני עוד שניה נפטרת מכאבים.
    שרפו לי כל השרירים של הבטן העליונה, נפיחויות והתפתלויות, שלשולים, דופק שעלה ל120.
    רק לאחר ששתיתי אופטלגין נוזלי נרגעתי מעט ויכולתי סוף סוף לשכב טיפה. רק לאחר שהנחתי תבנית קרח מפלסטיק על הבטן העליונה יכולתי טיפה לנשום.

    אם ככה אני מגיבה בהתחלה, איך אני אמורה להגיע למינון 3 בהמשך?
    האם זה לא עושה נזק בלתי הפיך למעיים?
    יש לי צליאק, לא יודעת אם זה קשור והופך את זה ליותר מסובך...

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר אסנת רזיאל - 055-4533169

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכל אדם מתאים מינון שונה

    ד"ר אסנת רזיאל
    11/10/2022

    לכל אדם מתאים מינון שונה
    תעשי הפסקה של שבוע
    אחרי כן תחזרי למינון 0.6 ואל תעלי במשך חודש חודשיים
    זה מינון שמספיק לך בהחלט
    המנעי ממאכלים שומניים כי הם גורמים לשלשולים
    הקפידי על שתיה מרובה וכן מעקבי דיאטנית.
    את יכולה לקבוע יעוץ ולנסות לעבור לאוזמפיק אם יהיה צורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו